sreda, 13. marec 2019

Počitek je pomemben!

Rada sem tukaj. Na kavi. Ob teh lepih rožicah. Rada sem v tem trenutku. Naj še danes bolj poslušam svoje srce. Naj še me bolj vodi. Naj se še bolj razcvetem v to, kdo sem v resnici. Duša s telesno izkušnjo.

Kako rada imam te trenutke. Vedno bolj vem, kaj si želim. Vedno bolj živim svoje pristno življenje. Vedno bolj sem lahko jaz. Vedno bolj se razcveta pristnost v meni. To imam tako rada!

Najlepše pa je, da so tukaj ob meni rože. Take lepe rožice. Rumene in rdeče.

Rada se pogovarjam s prijateljicami. Tako lepo mi je, ko se objamemo. Kar čutim vso toplino, kako sije iz mojih oči in njihovo. Ni mi jasno, zakaj bi kdo skrbel za gube smeha. Raje jih imam od smeha, kot od skrbi. To je vedno dobro. Kaj dobro! Odlično! Tako rada se smejem! Pa hecam! Zdaj me že vsi poznajo in se hecajo z mano. Nazaj. kako rada imam cinizem. Saj vem. Pa saj ne bi rabila! Če pa je tako fajn! Prisežem! Prava situacijska komedija! Prava zabava! Vse se razvija v smešno stran! Vedno bolj in bolj!

Kako rada imam to! Zdaj v tem trenutku. Polnost! Izjemnost. Čarobnost! Rada imam smeh! Rada imam kaljevost tega trenutka. Zdaj še bolj cenim dneve, ko sem lahko samo doma.

Ljubekpristen sijoč dan,moje drage,moji dragi!

Cmok! Objem!














P.S.: Življenje je tukaj zate. Uživaj ga! Izpolni si kaj lepega danes.

P.P.S.: Tukaj pa že čisto svež navdih: https://www.youtube.com/watch?v=US0JScOLEv0



Ni komentarjev:

Objavite komentar