sreda, 13. marec 2019

K A T E J A : All in bloom...


Hi my Beloved!
  

I feel that magic. The mere fact that I have flowers on the table and drink coffee means so much to me. That's what makes me so happy. I am delighted. Here I am. I feel great here. I have time for myself. And here is my harbor, because I can express myself genuinely. And I'm writing. This is my pleasure, and that's important to me. I can live my authenticity. I can live myself. I can live a reality.


Not only wish to live so! That's how I live.


I appreciate that I have such a beautiful life. Every day it gets better and better! How I like it! That matters to me! I enjoy this and I can be authentic. I like that right here at the moment. It's so beautiful. Divine.


As I was laughing yesterday. I enjoyed it! It's divine!


I'm a woman. I love that sensuality and sophistication of feelings. I like to have my inner world.


We found such nice things with a friend. She found the dress. I found a blouse! I was a little hesitant. Well, I have a full closet! But I don’t regret that I chose it. Finally, it was a gift! What else can be nicer?!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly
















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Vse v cvetju…


Hej moje drage, moji dragi!

Čutim to čarobnost. Že samo to, da imam rože na mizi, da pijem kavo mi toliko pomeni. To pa mi je tako veselje. Božansko lepo in odlično se počutim. Tukaj mi je fajn. Tukaj se odlično počutim. Tukaj imam čas zase. In tukaj je moje zatočišče, ker lahko pristno izražam sebe. In pišem. To mi je veselje in to mi je pomembno. Lahko živim pristnost. Lahko živim sebe. Lahko živim uresničevanje.



Ampak ne lahko! Tako živim.

Cenim, da imam tako lepo življenje. Vsak dan postaja boljše in boljše! Kako rada sem jaz! To mi je pomembno! Uživam v tem in sem lahko pristnost. Tako rada sem tukaj v tem trenutku. Tako lep je. Božanski.

Kako sem se včeraj presmejala. Uživala sem v tem! Božansko je!


Rada sem ženska. Rada sem tista čutnost in prefinjenost občutkov. Rada imam svoj notranji svet. 

S prijateljico sva našli tako lepe stvari. Ona obleko. Jaz pa srajčko! Malo sem oklevala. Pa če imam polno omaro! Ampak mi niti malo ni žal, da sem se odločila za njo. Nazadnje pa je bila darilo! Kaj še je lahko lepše?!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar