nedelja, 24. marec 2019

Odkriva se...

Danes poslušajmo svoje srce. Čutiš to poetičnost? Čutiš to čarobnost? Tebi šepeta. Poslušaj ga. točno ve, kaj je zate najboljše.

Rada imam svoje življenje. Tako rada imam vse, kar mi priteče v življenje. Tako všeč mi je, da sem lahko to, kdo sem. Tako sem rada v vsem tem. Rada imam to vznemirljivost. Rada ima to uživanje v vsem, kdo sem. Rada ima lepoto.

Tako lepo mi je! Komaj čakam, da si še bolj uresničim svoje lepe dneve. Tako rada ima pestrost. Ljubkost, lepoto, razkrivanje notranjosti. Počasi se mi razkriva. Vsak dan bolj.

Rada imam to pestrost. To čarobnost. Rada ima te ljubke dneve. Tako sem polna veselja, da kar ne morem pisati. Kako komaj čakam, da nadaljujem! In zdaj delam na potovanju. Tako lepo je tukaj. Rada ima ta dan. Rada ima to čarobnost. Rada ima pestrost. Lepo je življenje.

Zdaj pa je čas, da sem lahko to, kdo sem. Kako rada potujem… Kdaj se bo odvilo naslednje potovanje? To mi je taka strast. To je moje pravo veselje! Odkrivanje novega. Lepo mi je v vseh pogledih. Vse ob pravem času. Vem.

In čarobnost se odkriva. Vedno bolj.

Ljubek razcveten pisan unikaten srčen sončen dan!

Cmok! Objem!

P.S.: Kaj če bi danes še bolj sledili svojemu srcu, še bolj odprli srce ljubezni in svoji pristnosti. Vredni smo, da živimo srečno in polno. Danes je naš dan! Robbie Williams | Love My Life  (https://www.youtube.com/watch?v=j4ggyO-OFXU)

P.P.S.: Življenje te obožuje, odpri mu srce! Tu pa že nov navdih! https://www.youtube.com/watch?v=eXCwUGmOdiM

Ni komentarjev:

Objavite komentar