petek, 29. marec 2019

K A T E J A : The color of heart

Hi my Beloved!

I'm really pleased and grateful that I can be, who I am.


It makes my world richer.

What if I really believed that my life was loving me? I would just have more fun!? I would be more relaxed and enjoying everything!?


I'd rather enjoy the tiny moments. I would be more relaxed about everything. It's a nice life. Today. Here at this moment. I adore these lovely days. They come here. One by one. Can I really enjoy them?


Do I even know, how valuable I am? Do I realize how beautiful I am? I’m a creation, a masterpiece of nature. My body is a miracle that works perfectly. All the tiny cells are connected to a complete whole. They work without my command, or whining or being fussy. They are happy to work for me. My body is truly a miracle.


Today, listen to your heart. Do you feel that poetry? Do you feel this magic? It’s whispering to you. Listen to it. It knows exactly what's best for you.


I love my life. I like so much everything that flows into my life. I like it so much that I can be who I am. I like being in all this. I like this excitement. I like that pleasure in being who I am. I love beauty.


The color of the heart is truly this bright pink. I adore it. It’s also color of self love. Everything is so beautifully bloomed and in colors. I love spring!


Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

P.S.S.: Hey, your life is loving you! Trust! I am inspired to open my heart. Anyone is inspired to listen to his own heart. We walk each in our hearts direction.


**

SLO: K A T E J A : Barva srca!


Hej moje drage, moji dragi!

Resnično sem zadovoljna in hvaležna, da sem lahko to, kdo sem.
To mi tako bogati svet. 


Kaj če bi res verjela, da me življenje ljubi? Se ne bi samo bolj zabavala? Se ne bi samo bolj sprostila in uživala?

Bolj bi uživala drobne trenutke. Bolj bi bila sproščena glede vsega. Lepo življenje je. Danes. Tukaj v tem trenutku. Rada imam to ljubkost dni. Kar tako pridejo. Eden za drugim. Pa jih znam resnično uživati?

Kaj se sploh zavedam, kako sem vredna? Se zavedam, kako sem lepa? Sem stvaritev, mojstrovina narave. Moje telo je čudež, ki deluje brezhibno. Vse drobcene celice so povezane s popolno celoto. Delujejo brez mojega ukazovanja, ali jamranja ali tečnarjenja. Z veseljem delajo zame, skozi. Moje telo je res čudež.

Danes poslušajmo svoje srče. Čutiš to poetičnost? Čutiš to čarobnost? Tebi šepeta. Poslušaj ga. točno ve, kaj je zate najboljše.



Rada imam svoje življenje. Tako rada imam vse, kar mi priteče v življenje. Tako všeč mi je, da sem lahko to, kdo sem. Tako sem rada v vsem tem. Rada imam to vznemirljivost. Rada ima to uživanje v vsem, kdo sem. Rada ima lepoto.

Barva srca je resnično ta živo roza. To pa mi je tako všeč. To je tudi barva ljubezni do sebe. Vse je tako lepo razcveteno in v barvah. Obožujem pomlad!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

P.S.S.: Hej, življenje te ljubi! zaupaj! Sem navdih, da odprem svoje srce. Vsak, ki išče svojo pot, naj prisluhne svojemu srcu. Hodimo vsak po svoji srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar