petek, 28. julij 2017

Vijuganje do nebes!

Zvečer v center dogajanja... Z avtom? Ne! Vse je čisto blizu... Sama ravnina. Ni lepšega kot vetrc v laseh!

Prehitela sem sina s tako hitrostjo, da sem samo švignila mimo. Tako me je lovil s ponijem. Potem pa že čisto pozabim in me prehiti na glavni cesti kot blisk. Samo vetrc je ostal za njim. In to po bregu gor! Kako je lahko zabavno! Pa še naravna klima.

Mesto je zelo turistično. Vse polno kolon in avtov. S kolesom pa je lahkotno in hitro. Takoj smo bili v središču dogajanja. Vijugali smo med turisti...


Sladoled. Carsko! Novi okusi. Orandžina. Oreh. Tretji pa ni na o. Kokos. Dobro. Pa borovnica. To sem pozabila na pisati.

V zalivu, v pristanišču pa taki sončni zahod! Kar žarelo je nebo. Skozi pa so svetili žarki. Živo oranžno rumeno! Božasnko!

Domov pa brez luči. Saj je luna sijala. Ozka kot las. Malo še že. Vozila sem bolj po občutku. Meni se je zdelo po sredini.

Čisto pri morju pa sem še opazovala zahod lune. Kako je žarela kot ogenj! Dokler ni počasi potonila za polotok! Kot bi navijala zame… Opuščam vse staro, da lahko živim v tem trenutku polno! Jeee! Življenje je lepo!

Čisto sami smo bili pri morju. Vse okoli pa trda tema. Nešteto zvezd… Šumenje valov. Moje je bilo čisto mirno.

Zdaj pa spat! Juti je nov dan!

Poln dan v vseh pogledih!



P.S.: Pečena koruza + morje = nebesa!

Ni komentarjev:

Objavite komentar