ponedeljek, 24. julij 2017

Pristnost zažiga!

Brala sem knjigo, ki jo je po pomoti poplavilo. Očitno se je odločila, da bo ostala z menoj za vedno. Kriva pa je tudi bila, da sem poklicala prijateljico. Takoj je bila za akcijo! Ne, knjiga! Prijateljica! To mi je všeč! Spontanost!

Že nekaj časa se nisva videli, ker sem bila polno v teku in akciji. Ampak vedno sva na isti valovni dolžini. Kar se poveževa! Nadaljujeva, kjer sva ostali zadnjič! Ne glede, koliko časa je minilo. Ni pomembno!

V stiku je s sabo! Z naravo v sebi. Razumeva se. Ona daje moji naravi prostor, jaz pa njeni. Čas je tako hitro minil, da sploh ne vem kdaj. Kar nisva mogli narazen. Počasi sva še klepetali o delikatnih temah. Šli na tržnico, potem pa je res bil čas, da se odpraviva vsaka na svoj konec po opravkih (Nova rdeča torbica, prihajam!).

(Slučajno bom napisala naslov knjige, ker mislim, da je nekaj na tem. Pogum. Osho!)

To je, kot bi si povedali pustolovščino. Njene duše in moje. Kot bi se lahko razcveteli brez obsojanja. Seveda sva se pogovarjali o resničnih potovanjih tudi, ker obe radi raziskujeva! Toliko izkušenj! Bila je v mestu, ki si ga želim že dolgo obiskati! Moj ljubi, prihajam!

Najbolj pa me je presenetilo, da mi je rekla, da je brala eno knjigo! Seveda! Knjigo! To pa je nad vsemi! On pa je zame človek nad vsemi! Meni tudi! Seveda se je šlo za Borisa Veneta! Novo knjigo ima! Že davno sem jo prebrala! Sploh pa nisem mogla verjeti, da je bila na njegovi delavnici! Pa mi zdaj komaj pove! Po tolikih letih! Ženska je polna presenečenj! On pa je res carica!


Najlepše pa mi je bilo, ko mi je rekla, da se samo z mano lahko take stvari pogovarja. O rasti duše! Super je deliti mnenja in še bolj izkušnje! Super je, ko sem lahko vse, kar sem! Pristnost zažiga! Iskrenost zažiga! Eh, hecam se! Samo fajn je! Ne! Res! Zažiga! To pa je bil bonbonček za dušo!

Izjemen pustolovski dan poln pristnosti!

Love y all! Cmok!

P.S.:  Bruce Springsteen...   Human Touch... https://youtu.be/85cNRQo1m3A

Ni komentarjev:

Objavite komentar