sreda, 26. julij 2017

Lučka za zajtrk!

Na hitro sem si spakirala že prej doma. Vse zraven. Nujno. Plavutke. Maska. Knjiga. Računalnik za pisanje. Klobuk. Kopalke… Nič! Kar po službi bova šla. Vse sem kar nabasala v avto. Kovček je bil čisto poln.

Kar malo se je vleklo v službi. Bolj se mi je približeval odhod, hitreje je minilo. Še dvajset minut. Še pet. Še dve. Sodelavec mi je rekel: »Glej, kako se ji smeji. Pa boš lahko malo dremala po poti?«

»Dremala! Se hecaš!? Jaz ful z velikim veseljem vozim. Od vznemirjenja sem čisto budna!«

Po končanem delu je avto bil lepo ohlajen, ker je bila nevihta. Pravzaprav je še kar deževalo. Močno. Boj sem se približevala Mariboru, boj je nehalo. V Hočah je že bila čisto suha cesta.

Najprej seveda malica. Glasba. Potem kava po Ljubljani. Kapučino vanilija. Toliko sva s sinom klepetala, da sva kar naenkrat iskala potne liste. Na meji nič gužve. Kar neki heci, ko mi je sin razlagal, kaj se mu je vse zgodilo. Bilo je tako smešno. Zanimivo.

Super hitro sva bila na morju, ker ni bilo kaj dosti prometa. Pet avtov za domov in taksi za nama. V Puli so naju pričakali ogromni maki. Rdeči. Velike svetilke. Kako so to izvirno naredili! Super moderno izgleda!

Samo postlala sva si (se malo žgečkala) in že sva spala. Prebudilo naju je lepo jutro. Skočila si bova po bombetke za zajtrk. Ne za avtom! Trgovina je čisto blizu. Ampak najprej sva si usposobila dve kolesi. Potem pa res zajtrk. Seveda sladoled najprej. Za predjed. Da veva, da sva na morju! Dan že moraš začeti lepo… potem se prevesi v še lepšega…

Pojedla sva malico s pogledom na morje. Potem pa kopanje! Izgledalo je malo oblačno! Voda pa tako topla, da ne moreš verjeti! Kar bila sva notri!

Morje ni morje, ali bolje oddiha ni brez kave. Upočasnitev. Ali kapučina. 

Končno moje morje! Petje galebov. Valovanje. Vetrc v laseh. Kopanje. Namakanje. Dremanje v senci! Plima in oseka...

Super srečen simpatičen dan! Cmok!



P.S.: Čas je, da dam prostor temu, kar obožujem! Happy! (https://youtu.be/y6Sxv-sUYtM) Zdaj, ko pišem tu pri morju, mi kar nekaj valovi šepetajo. Pustim računalnik na stran! Samo sem! Uživam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar