nedelja, 24. marec 2024

RAZKOŠEN DAN LJUBEZNI!

Življenje je dobro!

Življenje je lepo!

Spraševala sem se, če res ljubim svoje življenje. Ljubim ga. želim si nekaj popravkov, ali bolj razširitev, ampak tudi zdaj ga ljubim.

Ljubim svoje življenje in sem v veselem pričakovanju, kaj vse mi bo še prineslo.

Ljubim svoje življenje zdaj in se veselim, kaj vse še mi bo prineslo.

Svoje življenje ljubim zdaj in se veselim pustolovščine pred mano!

Tako je!

Kaj pa ljubim?

Ljubim svojo svobodo.

Ljubim ljudi, ki me obkrožajo.

Ljubim svojo mačko, ki me je posvojila.

Ljubim svoj dom in avtek, ki mi omogoča potovanja.

Ljubim naravo, v kateri živim.

Ljubim naš ljubi planet, našo ljubo mati Zemljo.

Ljubim svoje telo.

Ljubim svoj um.

Ljubim svojo dušo.

Ljubim svoje srce.

Ljubim vse, kar sem že doživela do zdaj.

Ljubim radostno rast, ki me širi in dela moje življenje bolj pestro.

Ljubim svoje ustvarjanje.

Ljubim svetlobo, ki bolj in bolj polni moje srce, mojo dušo in moje telo.

Ljubim navihanost in mir.

Ljubim svojo družino.

Ljubim pristnost, iskrenost in srčnost.

Ljubim svojo moč sijanja.

Ljubim sonce in vso Vesolje in še širše.

Ljubim, da sem ljubljena.

Ljubim srečo.

Ljubim užitek.

Ljubim svež zrak, zdravo sočno hrano in čisto izvirsko vodo.

Ljubim povezanost.

Ljubim sprejemanje sebe.

Ljubim, da je vse mogoče.

Življenje je res lepo!

Ljubim, da se imam rada, se cenim in se spoštujem.

Ljubim, da me vsaka izkušnja izjemno obogati!

Ljubim, da se bogata.

Ljubim življenje.

Ljubim vsak vdih.

Ljubim polno prisotnost in sprejemanje.

Ljubim odpuščanje, spuščanje, osvobajanje in izpuščanje. Vsem.

Ljubim sprejemanje novega.

Ljubim ta trenutek.

Ljubim.

Ljubek srčkan srečen sijoč pristen lahkoten jasen blažen kreativen zaupan blažen pisan bogat razkošen dan poln obilja in radosti!



Ljubi svoje življenje. Tvoje je! Ti si glavna kreatorka! Zaupaj si, zmoreš kreirati življenje, ki ga res ljubiš z vsem srcem!


Ni komentarjev:

Objavite komentar