četrtek, 7. september 2023

Več uživaj!

Pozdravljena moja draga! Pozdravljena!

Kako si kaj danes?

Slediš svojemu srcu?

Slediš svoji intuiciji?

Si v polnosti in pristnosti – to kdo si!?

Lepa si že zdaj! Čudovita si že zdaj! Kaj izbiraš danes malo več veselja?

Kaj prisluhneš svoji intuiciji?

Zgodilo se mi je, da sem stare zimske čevlje, ki sem jih tako rada nosila, vrgla stran! Ampak sem na to čisto pozabila! Celo omaro sem preiskala, kje so ti čevlji. Seveda so že malo razpadali, ker sem jih res imela skozi na nogah. Ampak potem pa sem dobila preblisk. Idi!

Vem točno v kateri trgovini sem videla točno tako barvo, kot sem si želela! In ko sem prišla tja – ne  boš verjela, kaj je bilo!

Vmes sem šla na sprehod med čudovitimi drevesi. Medtem pa smo se še poklicali s skupino naših sorodnikov, da smo se malo pogovarjali in smejali. Na Pohorju pa je bil tako lep sveže zapadli beli sneg.

Zgodile so se same lepe stvari! Ampak najboljše je bilo na koncu, ko sem prišla v trgovino. Imeli so točno take čevlje, kot sem si želela! In ne samo to! Na blagajni mi je rekla, da je danes poseben popust! Petdeset odstotkov! Res imam srečo!

Dobro, da sem poslušala svoji intuicijo, da me vodi tudi pri takih vsakdanjih stvareh, kaj šele pri čem večjem! Hvaležna sem za svoje notranje vodstvo.

Kaj pa ti, prisluhneš kaj svoji intuiciji? Prisluhneš kaj svojemu vodstvu? Se poslušaš?

Danes je tvoj dan, da zares zasiješ v polnosti in pristnosti. Bodi taka kot si. Taka si najlepša!

Ljubek srčen srečen pristen igriv radosten zabaven lahkoten dan!



Zares sledi svojemu srcu! Sledi svojemu srcu in intuiciji! Sledi pozitivno navdihnjeni akciji! (Kassandra Susan Ashley) To je tvoja pot, da res zasiješ v vseh pogledih, kot to, kdo si. Čudovita si, res, v vseh razsežnostih! Nikoli ne pozabi to!

Ni komentarjev:

Objavite komentar