sobota, 9. september 2023

Spoznavanje sebe!

Živim svoje najboljše življenje, čisto vsak običajen trenutek. Vselim se tega, da ustvarjam vsako sekundo pristno. Bolj kot sem povezana s sabo in s tem, kdo sem, bolj sem srečna. Bolj sem izpolnjena.

Rada imam svoje življenje. Rada imam naš ljubi planet – mati Zemljo. Bolj kot se odkrivam in sem iskrena do sebe, bolj pristen stik lahko navežem. To me bogati.

Učim se vedno bolj zaupati svojemu srcu. Zaupam sebi. Ni univerzalnih odgovorov, razen če niso v skladu z mojo lastno modrostjo.

Resnica osvobaja.

Si ti kaj zaupaš?

Ti kaj slediš svojemu srcu?

Si prisluhneš? Potem pa zaupaš temu, kaj slišiš od znotraj?

Ljubek pristen vesel bogat radosten igriv sijoč navihan dan!



Življenje je lepo in polno čarobnih presenečenj. Zdaj pa res lahko zaživiš na polno – v vseh pogledih! Zaupaj si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar