ponedeljek, 25. september 2023

Srce napolnjeno z ljubeznijo!

Preveč puščam drami drugih, da me potegne vase. Jaz imam mirno življenje in ga ljubim. Ne rabim popestritev! Ne rabim drame, tragedij in skrivnosti.

Rada živim svoje udobno življenje. Zaupam bogu, da ko me bo kje potreboval, mi bo to že jasno pokazal. Zdaj pa lahko uživam lepote vsakdanjega življenja. Izbiram ljubezen – vedno, kot bi mi svetovala Kassandra – Susan Ashley in Kolektiv.

Zjutraj, ko se zbudim sem presrečna, da sem živa. Uživam v sončnem vzhodu in se počutim ljubljena. Uživam v dobri hrani in dobri družbi ob zajtrku. Uživam, da danes nimam nobenih obveznosti. Razen kopeli! In to mi je fantastično! Pa še kake dobre komedije zraven. To je moj najlepši dan do zdaj. V miru skuham pojedino za kosilo.

Grem na dolgi sprehod. Se zahvaljujem za malenkosti in jih cenim!

Lepo mi je in dragoceno, da živim na tako lepem planetu – materi Zemlji!

Kako pa lahko ti danes izbiraš ljubezen?

Kako pa lahko ti danes uživaš v malenkostih?

Ljubek srčkan iskren ljubezniv srčen pristen ljubeč dan!



Zaupaj, da je tvoje srce napolnjeno z ljubeznijo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar