petek, 1. september 2023

Sij še bolj močno!

Kar vse je lepše, če pogledam z dobre strani! Ne gre za zanikanje! Sprejemam, da je kot je! To je realnost! Lahko pa pogledam, kaj vse dobrega je to prineslo v moje življenje. Če tudi na prvi pogled ne izgleda tako prisrčno, lepo in ni moja prva izbira. Ali sploh ni moja izbira!

Zdaj živim svobodno! Izbiram več sreče! Izbiram več veselja! Izbiram več ljubezni!

Priznam, da mi ni naravno v vseh trenutkih! Tako je! Sem pa pripravljena vaditi. V vsakem trenutki lahko izberem drugače. Znova in znova.

Če še nekaj priznam. Veselim se praznikov, ko sem brez obveznosti. To me tako pomirja. Počutim se kot mačka, ki prede od ugodja. Samo nekaj dni me še loči od tega! Vmes pa bom še uživala v vsem »letanju«, ki še me čaka. Obljubljam si, da ne bom pozabila dihati.

Ukradla si bom drobne trenutke miru. Pogledala bom drevo ali vrano. Rožo na polici. Tudi če so premori miru dolgi sekunde, so neprecenljivi. Vračajo mi veselje v srce. Vračajo me nazaj v srce.

Kako pa si ti lahko privoščiš razkošje miru? Naj ti to postane naravno!

Ljubek igriv radosten lahkoten vesel nagajiv miren dan poln smeha!



Življenje je lepo! Dopusti, da ti to pokaže v vsej njegovi veličini! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar