torek, 29. avgust 2023

Darilo miru!

Moja draga, se kaj zabavaš? Kako si kaj danes v resnici? Poslušaš glasove svoje intuicije in vodstva? Si povezana s svojim srcem? Izbiraš danes življenje, ki ti je všeč? Izbiraš, da si to kdo si in da si zares zaupaš, da si fantastična?

Včeraj sem dobila tako jasno sporočilo, naj se povabim na čaj v novo kavarnico, ki je bila prav ljubka. Všeč mi je že od nekdaj. No. Bolj mi je všeč od takrat, ko sem jo prvič videla. Zdaj pa sem si še želela ogledati njeno notranjost.

V bistvu sem bila kar utrujena po delovnem dnevu. Če priznam po resnici, se mi ni dalo iti. Res ne! Potem pa sem potegnila angelske karte. In kaj mi je reklo! Poslušajte svoje vodstvo. Poslušajte svojo intuicijo, kam vas vodi.

Naredila sem si pozno kosilo, se najedla. Še vedno se mi ni dalo iti na čaj. Še kar sem odlašala s tem. Potem pa sem še odprla knjigo in tam je pisalo. Povabite se danes na zmenek, kot da ste sebi najljubša oseba.

Dobro. Zdaj pa mi je dovolj. Slišala sem sporočilo. Dobila sem še najmanj sto potrditev, da moram iti na čaj. Zdaj se bom uredila, lepo oblekla in grem. S sabo sem vzela računalnik, da sem tam urejala bloge. Mogoče pa me tam čaka ljubezen mojega življenja. Gremo!

Z navdušenjem in veselim pričakovanjem sem šla v to kavarnico. Zraven pa je trgovina in kar nekaj me je povleklo k denarnicam. Nagledala sem si eno rdečo, slučajno smo šli mimo v drugi kavarnici, ko smo šli k stricu na obisk. Všeč mi je bila. Zelo mi je bila všeč. Moja stara denarnica je razpadala. Zadrga se včasih ni več želela odpreti. (Knjižničarju sem rekla, da naj da škarje, da bom dobila izkaznico ven. Pa je bil tako močan,  da jo je lahko odprl. Tako še je nisem rabila razrezati!)

Res bi potrebovala novo denarnico. Potem sem zagledala še lepšo denarnico, kot tisto rdečo, ki sem jo imela nagledano. Nežno roza barve – fantastična, ljubka – ravno prava zame! Pa ne samo to. S prodajalko sva se tako zabavali, ko mi je poklicala še v drugo trgovino, če imajo rdečo denarnico. Upala sem, da je nimajo, zato ker mi je bila roza kar všeč. Ne všeč – zelo všeč. Skupaj sva se tako presmejali tistih deset minut, kar sem kupovala denarnico, da je bilo prav zabavno. Seveda je bilo super tudi na čaju. Ampak najboljši je bil nakup denarnice.

Kako pa lahko danes malo bolj uživaš in poslušaš svojo intuicijo?

Srčen srečen radosten ljubek dan!



Poslušaj svoje srce!

Ni komentarjev:

Objavite komentar