sobota, 16. september 2023

Dediščina Ljubezni!

Zdaj spuščam vse zamere. Škodijo samo meni! Pretakajo se po meni kot strup. Vsakič, ko se vrnejo v moje srce, mi še ga malo bolj okamenijo in otrdijo.

Dovolj!

Zdaj v svoj sistem pošiljam Ljubezen. Odpuščanje! Hvaležnost za vso ljubezen, ki sem jo prejela. Vsaka celica mojega telesa poje, daj ne rabi več držati starih zamer in biti zastrupljena. Zdaj se veselim, da je vsaka celica mojega telesa srečna! Kar razganja me od veselja!

Hvaležna sem, da se je moja energija doma tako spremenila! Podpira vse v meni, da cvetim. Moje srce je spet mehko, napolnjeno z ljubeznijo in ljubeče. Bog me vodi in zaupam mu.

Zdaj se zahvaljujem za vse lepe trenutke. Moje srce radostno poskakuje od hvaležnosti. Lepi trenutki za vedno ostanejo v meni. To so moja dediščina, ki jo z veseljem prenašam na prihodnje rodove. Rada se imam. Rada imam vsakega, ki mi je kdaj koli podaril darilo ljubezni. Zdaj pa jih spuščam in nas vse osvobajam.

Kako lahko danes razpustiš zamere!?

Ne škodi si več! Ustvarjaj si lepo življenje!

Ljubek pristen srčen srečen bogat zanimiv radosten igriv dan!



Zaupaj svojemu srcu in moč njegove regeneracije. Vedno se lahko obnovi. Vredna si dobrega življenja, ker si – zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar