torek, 12. september 2023

Zadovoljna!

Zaupam, da se vse dogaja ob pravem času. Zdaj! Lepo mi je. Veselim se tega dne. Vse je bolj praznično in prežeto s srečo. Zadovoljna sem. Mirna sem.

Zunaj je vse čarobno lepo. Vmes med oblačnostjo in dežjem.

Zaupam. Veselim se, da sem živa. Cenim ta trenutek miru. Cenim božansko dovršenost vsega.

Zadovoljna sem. Sijoča. Pristna. Vse je blagoslov. Rada imam svoje življenje. Srčkano je. Bolj sem povezana s sabo in še bolj sem lahko. Ampak zdaj, v tem trenutku, sem zadovoljna. Srečna.

Res imam ljubko življenje.

Ljubim svoje življenje.

Ljubim ta dan! Sprejemam ga z odprtim srcem.

Presrečna sem.

Kako si lahko danes ustvariš dan, ki ti je popolnoma pisan na kožo?

Ustvari si čarobnost.

Ljubek pristen radosten lep igriv zadovoljen lahkoten vesel dan poln zabave in smeha!



Imej se rada! Zaslužiš si!


Ni komentarjev:

Objavite komentar