torek, 16. maj 2023

Svtloba skozi razpoke!

Ah, rada se imam. Zdaj je moje življenje dopolnjeno in polno. Zdaj lahko živim pristno v vseh pogledih. Vse je samo preizkušnja ali mislim resno s svojo srečo!

Kaj se hecaš ali res želiš biti srečna?

Kaj si zares želiš biti srečna in živeti po svoje ali si rekla kar tako?

Želim si ustvarjati življenje, ki mi bo v tako veselje, da sploh ne morejo sivine in temnine do mene. zdaj!

Res si želim biti srečna! Res želim živeti življenje po svoje! Zdaj! res si želim ustvarjati lepoto! Zdaj!

Živim svoje najboljše življenje.

Kaj mi to pomeni danes?

Grem sproščeno v naravo. Uživam lepote in polnost tega trenutka. Spontana sem in sproščena. Lepo mi je.

Kaj zares potrebujem? Kaj si zares želim?

Hvala, da so se odkrili delčki mene, ki bolj kot vse, potrebujejo nežnost. Zato si to dajem. Zdaj si želim malo pocartati svojo dušo in iti na sprehod. Želim si iti v naravo. Želim se naužiti lepot. Želim se samo sprostiti v to, kdo sem v resnici, čista radost obstoja. Zdaj!

Kako pa ti prenašaš svoje odkrivanje »manj zaželenih delčkov« sebe? Si kaj sočutna tudi do sebe?

Ljubek radosten nagajiv lahkoten vesel pristen lahkoten živahen igriv spontan dan!



🌷 P.S.: Živi najboljše življenje – zdaj! Danes! Prečudovita si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar