nedelja, 14. maj 2023

Brusni papir - debeli!

Kako čudni trenutki se dogajajo!

Vse je razkritje resnice in prav je, da se zdaj razkrije! Saj ne želim nič takega! Samo mir v srcu!

Presenečena sem nad odzivom. Bilo je malo, kako bi rekla, boleče. Tako kot dotik papirja za »šmirglanje« (brusni papir) - neprijetno.

Kje jaz to delam sebi?

Kje sem neprijazna do sebe?

Kje še imam resonanco v sebi, ki to privlači?

Želim si nežnega stika ali vsaj stika z občutkom. To si bom zdaj dala.

Zdaj počiščujem vso grobost v sebi! Zdaj počiščujem vse občutke v sebi, ki se počutijo grde, krive, osramočene, ne dovolj dobre, zatirane, neželene, nesprejete, nevidene, potlačene, obsojanja vredne. Zdaj dovolim, da se zdravljenje dovrši. Vsi moji delčki, ki so še privlačili manj kot ljubeče odnose, naj se zdaj razširijo in so objeti z odejo Ljubezni.

Jaz se imam rada. Jaz ljubim svoje življenje. Jaz ljubim vsak delček sebe – zdaj. To me zares dela celovito.

Zdaj pa privabljam situacije in ljudi, ki so nežni in mili do mene, tako kot sem jaz. Iskrenost šteje.

(Zaupam pa tudi, da se drugi učijo povedati o svojih občutkih, ko je to potrebno. Pač povedo, kot zmorejo v tem trenutku. Že to je dosežek – za njih.) Meni pa je dosežek, da prepoznam v sebi mejo, da so bili pregrobi. To je vsa lekcija.

Kako pa ti ravnaš v kočljivih situacijah? Si lahko ljubezen vseeno? Si lahko sočutna? Kaj bi Ljubezen naredila?

Ljubek iskren radosten lahkoten vesel igriv živahen pristen dan!



🌷 P.S.: Zaupaj si. Spoštuj svoje občutke. Iskrenost je neprecenljiva. Zaupam v moč resnice, da vedno zdravi.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar