sreda, 31. maj 2023

V resnici!!!

Kdo sem v resnici?

Ljubezen.

Kdo si ti v resnici?

Ljubezen.

Si lahko danes dovolim, da sem svoja resnična narava? Kako?

Lahko plešem. To me je vedno razveselilo! Kako zanimivo, da sem še bolj odločena, da bom srečna. Zdaj živim svoje najboljše življenje v vseh pogledih!

Zdaj očiščujem še bolj odločno vso svoje telo vseh neumnosti drugih, ki sem jih sprejela nase. Tako je! Dovolj je bilo! Moj način življenja je dragocen meni! Jaz sem dragocena sebi! Zato si danes uresničujem življenje kot si ga res želim. Polno in pristno. Zdaj!

Želim si ustvarjati. Želim si udejanjati! Želim se izražati! Želim cveteti!

Kaj je resnična sreča zame? Povezanost z naravo. Tam se zares počutim ljubljeno. Zares. Čisto zares! Ko položim noge na zemljo ali objamem drevo, občutim veselje obstoja.

Kako pa ti občutiš svojo radost obstoja?

Zdaj živi bolj pristno. Vredna si, da se zavedaš, da je tvoj način življenja – tvoja izbira! Zato si ustvarjaj lepe dni – lepe po svojih merilih!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten živahen radosten lahkoten optimističen srečen jasen dan!



🌷 P.S.: Spoznaj se! Živi pristno! To je največji zaklad, ki si ga lahko podariš – zdaj! Kaj si želiš v resnici?

Ni komentarjev:

Objavite komentar