četrtek, 23. februar 2023

Sijanje brez meja!

Lahko siješ danes še malo bolj močno!?

Rodila si se brez navodil za uporabo! Pa saj ne, da bi jih ti potrebovala! Ti tako znaš biti ti! Mogoče so jih potrebovali drugi okoli tebe! Usmerjani smo bili v ne najbolj pristni razcvet svoje duše. Saj ni nič takega, ker smo tako prišli z namenom, da se naučimo zaradi vseh teh dragocenih izkušenj samo še bolj pristno in močno sijati. To je bil samo prehodni izziv, da smo se res odločili zase in za svojo sijanje še bolj! nič me ne more ustaviti, da bi sijala Ljubezen.

Včasih pa bi bilo dobro, da bi starši dobili navodila.

»Prišla sem, vajina kepica ljubezni. Spoznajta me. Sploh nisem kot pričakujeta! Tu sem ne da bi izpolnjevala vaju in vaju zbliževala in zabavala ali da bi se hvalila z mano. Tu nisem zato, da bi izpolnjevala vajina neuspela uresničenja in da jih potem projicirata name. Tu sem samo, da sem pristna in sledim svojemu srcu. Sprostita se. Skupaj se bomo zabavali! In seveda radostno rastli! Vseeno pa mi pustita svobodo raziskovanja sveta in sebe. Bodita v orbiti, če vaju bom potrebovala, bom že povedala. Dovolita, da moja duša zasije.«

Ker pa so te verjetno gnetili kot plastelin in te oblikovali po mili volji, kot mene, pa si verjetno pozabila svojo originalno obliko. Nič zato! Z lahkoto se poveži s svojo pristno naravo! Samo poslušaj občutke. Se občuti dobro ali slabo?! Zdaj pa si zaupaj! Sledi dobrim občutkom in tvoje življenje postaja pravljica. Ti veš zase! Zaupaj si! Ni ti treba biti podobna komurkoli, samo, da se ti počutiš dobro v svoji koži.

Kako lahko danes izbereš več pristnosti? Se slišiš in svoje občutke? Zaupaj si! Vedno bolj pogosto boš slišala šepet srca!

Ljubek radosten občuten miren srčkano srečen pristen pisan dan!



🌷 P.S.: Čarobnost je doma v tvojem srcu. Ne verjemi drugim, ko te ne zmorejo ljubiti in sprejeti, da tega nisi vredna. To je samo njihova omejitev. Zaupaj si. Podari si vse, kar želiš prejeti od drugih. Mati Zemlja te sprejema in ljubi brezpogojno. (Povzeto po Kryonou) Začuti jo! Začuti energijo polnosti in ljubezni – radosti!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Liam Payne, Rita Ora - For You (Fifty Shades Freed) ... https://youtu.be/RQUuqbzQVsY

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar