ponedeljek, 9. januar 2023

Zdravilo je ustvarjanje!

Si se kdaj pustila prestrašiti strahu?

Vedno ko mu dajem energijo, raste. Hranim ga. kot bi mu dajala vitamine, njegovo najljubšo hrano in ga cartala!

»Ja ti moj dragi. Pa dobrodošel! Kako te lahko še okrepim? Rabiš še malo več energije? Rabiš še malo več časa? Rabiš še malo več moje pozornosti?«

Če mu pustim, da se udomači, me samo ohromi. Raste. Preraste ves moj svet. Me ohromi. Zakrknem.

Edino pravo zdravilo proti strahu je delovanje. Ustvarjanje.

S strahom pa je najboljše ravnati tako, da mu rečem:

»Nenapovedan obisk. Kaj bi mi rad povedal? No, lepo. Ampak zdaj nimam časa, ker sledim svojemu srcu. Adijo.«

Ni več prostora na sedežni, kot stalni gost za kritično prigovarjanje in spodjedanje zaupanja v lastne sposobnosti. Ni prostora v mojem dnevu, da bi mu dajala energijo.

Zaupam, da bo odšel. Negovala pa bi rada svoj pristni ustvarjalni del. Negovala pa bi rada odnose. Negovala pa bi rada radost v sebi in raziskovanje. Negovala pa bi rada pustolovski duh in kotičke duše – svojo pristnost. In kot raziskovalka bom vedno naletela na neznana področja, ki bodo vzbujala malo strahu. Ampak to
me ne ustavi, da ne grem naprej. Pristna pot srca je vedno zanimiva pustolovščina.

Kaj pa tebe navdihuje? Kateri strahovi te želijo ustaviti? V kaj boš vlagala energijo? Strast in učenje ali strah?

Ti izbiraš! Danes pa izbiraj s srcem in zaupaj, da je vse dobro!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten pristen zaupljiv dan!

🌷 P.S.: Bodi, kdo si! Zaupaj si! Stopaj naprej in se sprosti! Deluj kljub strahovom. (Še vedno se je izkazalo, da je bil strah neštetokrat pretiran kot potem dejanska situacija!)

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ 🎀 Veseli december ✨ Odpri srce ljubezni! Louise L. Hay ❤️  https://youtu.be/fQwqmHBDeA8

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Sway with me - Dean Martin ... https://www.youtube.com/watch?v=I_8n3FBJYec

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar