petek, 13. januar 2023

Rada imam denar in vedno ga imam dovolj!!!

Želela sem se nekaj pritoževati. Kaj pa je moj cilj?

Sem v ljubečem srečnem partnerskem odnosu, kjer oba cvetiva in radostno rasteva!

Delam kar ljubim in na polno žarim ob tem!

Šla sem po nakupih. To mi je vedno malo nadležno. Začela sem zbirati stvari, najprej to, po kar sem zares prišla. Potem pa sem še pogledala seznam. Začela sem izbirati krompir, pa sem kar naenkrat občutila premik v energiji. Namesto, da bi še mi prej bilo vse skupaj odveč, sem zavestno čutila, da želim danes uživati v nakupu! Izbrala sem najlepši in najboljši krompir. Kumarice in vse ostalo. Prav super se počutila! Vzela sem si še mango, ki ga obožujem! Želim si čimbolj poslovati z gotovino, kadar je le mogoče! Prodajalka je bila tako dobre volje! Pohecala se je in bilo je res sproščeno vzdušje. Potem pa mi je rekla znesek in bilo je točno toliko, kot sem imela papirnatega denarja pri sebi! Fantastično! Sem ji kar na glas rekla: »To pa ste mi tako fajn zaračunali, da bo kar gotovina!«

Rada imam denar in ga blagoslavljam.

»Hvala, da tako redno in izredno obilno pritekaš v moje življenje. Blagoslavljam te, da greš v svet in nahraniš lačne, pomagaš ljudem, da živijo svoje poslanstvo, delaš dobro v svetu in se vrneš k meni neskončno krat pomnožen. Tako da te ljubim in te blagoslavljam še naprej.«

(Slišala sem podobno od Susan Ashley in Emmanuela Dagherja)

Zdaj zaupam, da bo vedno, ko bom kaj potrebovala, to na čudežne načine in z lahkoto ter milostjo vse priteklo k meni. Zaupam bolj v boga kot v svoje lastne moči.

Danes zaupam!

Kakšen pa imaš ti odnos z denarjem? Danes ga blagoslavljaj, ko gre v svet, da dela dobro in da se vrača k tebi neštetokrat pomnožen. Zavedaj se, kako si bogata.

Ljubek bogat pristen radosten srečen vesel živahen dan!



🌷 P.S.: Čarobnost je v zraku. Obilje je v zraku. Zaupaj, zate je!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ 🎀 Veseli december ✨ Odpri srce ljubezni! Louise L. Hay ❤️  https://youtu.be/fQwqmHBDeA8

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Ellie Goulding - Love Me Like You Do ... https://youtu.be/AJtDXIazrMo

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar