sreda, 7. december 2022

Še bolj močan DA!!!!

Življenje je čarobnost. Lahko pa udarimo skupaj. Ampak to je dobro! Saj se potem izprašamo.

Kaj res delam prav?

Kaj si res želim še naprej nadaljevati svojo pot?

Kaj delam kaj narobe?

Kaj je moja lekcija v tem?

Kaj se lahko iz tega naučim?

Vse je kot test, ali si res želim biti na svoji srčni poti. Moj edini pokazatelj je dobro počutje. Če se ob nečem počutim fantastično, je dobro zame in mi koristi.

Sem na pravi poti, ali naj poslušam nasvet ali očitke ali dobronamerne misli ali pridige ali kritiziranje ali nalaganje krivde od drugih?

Vseeno si bolj želim zaupati sebi. Vseeno si bolj želim prisluhniti svojemu srcu. Na pravi poti sem. Jaz sebe poznam najbolje. Res sledim svojemu srcu. Jaz vem, kaj je prav zame. Jaz se najbolj poznam, res. Lahko si zaupam. Pot me vedno sama najde.

Pri meni deluje pisanje in sprehod. Hoja, da dam vse ven in se pomirim. Potem spet najdem v sebi harmonijo. Drugim lahko pomagajo druge stvari. Meni pa pomaga to. Zato zdaj spuščam kakršne koli občutke krivde, obtožb ali sramu, ki so želeli biti preneseni name, da se razblinijo kot milni mehurček.

Jaz vem, kaj delam. Jaz vem, kaj mi pomaga. Jaz zaupam, da mi je pot vedno razkrita. Sproti. Vse, kar delajo ostali, pa ni moj problem. Vse, kar mi dobrohotno »vsiljujejo« drugi, tudi ni moj problem. Moja resnična odgovornost je, da sem dobro. V harmoniji s svojim srcem. To pa je tudi edino, kar resnično lahko naredim.

Osvobajam se mnenj in osvobajam druge, ki mi mnenja delijo. Jaz vem zase. In zdaj si končno dovolj zaupam. To se občuti fantastično, torej je prav zame!

Danes si prisluhni, kaj je resnično zate. Bodi to, kdo si. Sliši se in se udejanjaj.

Ljubek srečen srčkan živahen blažen jasen kreativen vesel celosten nagajiv lahkoten pester umirjen živahen žleht dan!



🌷 P.S.: Sledi svoji pozitivno navdihnjeni akciji srca! Zaupaj si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️  Zabavaj se! https://youtu.be/dY0p5j7M9Lo

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Find My Love ... https://youtu.be/gA2V7fIzoOY

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar