petek, 9. december 2022

Ponotranjenje v radost ali nič!!!

Priznam, da sem se odprla življenju. Tudi ljudem malo bolj. Tudi bogu.

Zanimivo pa je, da se kdaj zgodijo trčenja. Majhnih ali večjih nesoglasij. Lahko jim takoj rečem ne, lahko pa spregledam lekcijo.

Kaj se lahko iz tega naučim?

Moja pot – je moja pot.

Če je nek nasvet v harmoniji z mojim srcem – potem ga sprejmem. Pa še vedno ga malo posvojim, da je potem zares moj in pisan meni na kožo.

Jaz prevzemam odgovornost za svoje življenje. (Če sem sprejela nasvet koga drugega, to še vedno pomeni, da sem jaz odgovorna, da sem ga jaz sprejela. Torej, če stvari iztečejo slabo, sem še vedno jaz dogovorna, ker sem ga prevzela. Nisem žrtev drugih in niso čisto nič krivi.)

Lahko se zabavam ob tem.

Ne rabim vse kar s prve zavrniti. Lahko malo ponotranjim in potem izvržem, če še vedno ne čutim resonance.

Lahko si pa zaupam. Če nekaj ne občutim kot zame, ni zame.

Zdaj čutim kar nekakšen knedelj v trebuhu. Očitki so se naselili v meni. Kaj res delam kaj narobe? Bolj pomembno pa je, kako ne želim dokazovati prav in egoistično dokazovati zmoto drugih in res ostanem v svojem srcu?

Samo tako, da se pomirim s tem. Drugim dovolim hoditi po svojih poteh in sem sočutna. Jaz pa hodim po svoji in uživam.

Kaj se občuti malo boljše?

Sprehod.

Kako se lahko počutiš danes malo boljše?

Zdaj pa akcija!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv srčkan pester radodaren sočuten nasmejan vesel pisan mavričen svetleč pristen dan!



🌷 P.S.: Le zaupaj si. Ti poznaš poti zase!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ 🎀 Veseli december ✨ Poslušaj! Doreen Virtue #5 ❤️  https://youtu.be/2TBbG14p6nY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Pharrell Williams - Happy ... https://youtu.be/ZbZSe6N_BXs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar