nedelja, 6. november 2022

Zavedaj se, kako si bogata!!!

Poslušala sem Joe-a Dispenzo o petih temeljih, ki ti spremenijo življenje. Najprej je bilo, da se ustavi. Vzemi si trenutek stran od vseh obveznosti, vsega. Potem pa vdihni. Izdihni. Zavestno. Vse to ponovi. Poveži se nazaj s sabo. Usmerjaj svoje misli. Če želiš biti bogata, ne moreš hkrati razmišljati o pomankanju.

Vsega je dovolj za vse.

V mojem svetu je vedno dovolj za vse, kar potrebujem in si želim.

Zavedam se, kako sem bogata.

Še vedno sem imela dovolj za vse, tudi zdaj je tako.

Zaupam v božansko moč. Zaupam, da je zame vedno poskrbljeno.

Se zavedaš, kako si bogata?!

Imam čudovito pristno družino. Imam avto in dom. Imam nekaj denarja. Imam dovolj hrane. Imam svojo posteljo, kjer imam zasebnost in mir. Imam čudovit pogled na sončne vzhode. Obdaja me čarobna narava, ki mi je vedno dostopna. Imam prijateljice in sosede, ki so polni radosti. Imam lepo telo. Imam polno zraka za dihati. Imam dovolj vode. Imam meditativno skupino, ki me opolnomoči. Imam vso vesolje, ki mi stoji ob strani, da sijem v pristnosti!

Res imam vsega več kot dovolj!

Zdaj pa je čas, da se zavedaš, kaj vse imaš!

Sprosti se v bogastvo. Ceni vsako malenkost.

Si upaš biti hvaležna za vse, kar imaš in se odpreti še več bogastvu?!

Ljubek srčkan radosten bogat izjemen pristen dan!



🌷 P.S.: Življenje te ljubi. Zdaj pa je čas, da mu odpreš svoje srce na strežaj! Na najbolj široko, kar zmoreš!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Klapa Dalmari - Što to bješe ljubav ... https://youtu.be/JDt55Xmkv7w

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar