sreda, 9. november 2022

Zarota Ljubezni!!!

Kaj je tvoj navdih?

Kam se obrneš, če padeš v temno luknjo?

Kaj so tvoje tri stvari, ki jih takoj zagrabiš, če si res v temi? Kaj je tvoja svetilka, zemljevid in lestev, da splezaš ven?

Moja svetilka je sprejemanje. Sem, kje sem.

Moj zemljevid je tabla vizij. Sem, kje sem, ampak vem, kam grem.

Moja lestev pa je več stvari – veš – stvari… Meditacija, branje, dolgi sprehod, pitje čaja v viseči mreži, kopel, pisanje, pogovor. Afirmacije. Tišina. Dremež.

Če nič od tega ne pomaga, pa začnem od znova. Nekje se že oprime guma leda, na katerega sem naletela. Slej ko prej je led popeskan in spet je normalen oprijem.

Dobro, to so rešilne bilke.

Verjamem pa v vsakdanje dnevne prakse. Vsakdanje. Vsako jutro. Vsako večer. Potem se prej zavedam, da sem padla in da je čas prve pomoči. Pri meni je to meditacija. Pisanje. Pisanje dnevnika hvaležnosti. To so moje osnove. Kaj pa ti delaš vsak dan, da se priklopiš na vir Ljubezni?

Zdaj pa rabimo nekaj bolj zabavnega?! Kaj je tvoj seznam želja? Kaj te veseli?! Kaj te nasmeji!?

Naj danes ne mine, da se ne bi na glas smejala! Vedno se spomnim zgodbe Alana Cohena, ki je jezdil konja nad prepadom na Havajih. Ker ga je bilo strah, ker je bila pot zelo ozka in prepad milimetre stran, je začel prigovarjati konju: »Zaupam ti. Velikokrat si že šel po tej poti.«

Ni pomagalo. Še bolj ga je bilo strah! Tako da je v nekem trenutku pomisli: »Pozabi konja! Zdaj še mi samo Bog lahko pomaga!«

Ne vem, kako se je povezal s to mogočno energijo, verjetno z molitvijo, ampak v njem se je naselil mir in je celo užival v jezdenju konja nad prepadom.

To je zgodba, ki mene vedno nasmeji!

Danes spusti malo komedije in smeha v svoje življenje. Soustvarjajmo čarobnost. Soustvarjajmo skupino srečnih ljudi, ki razsvetljujejo svet. Tu si pa samo zato, da bi cvetela, uspevala in raziskovala svojo pristnost. Zdaj pa se sprejmi in si to tudi dovoli!

Smej se! Veseli se! Praznuj, da si to, kdo si!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv srčkan jasen mavričen krepčilen živahen pester umirjen pristen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Le zaupaj si! Ti si pretočnost Ljubezni! Ljubezen je že v tvojem srcu! Ljubezen se je zarotila, da presvetli vse!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Željko Bebek - Ne spavaj mala moja muzika dok svira ... https://youtu.be/M3xwcGqrBUM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar