torek, 18. oktober 2022

Praznovanje pristnosti srca!

Lahko sem polna radosti in praznovanja! Saj ne rabi biti velika čaga ali ljudje na kupu! Praznik so pristni odnosi. Praznik je pričakovanje srečanja. Praznik je samo to, da sem zdaj pristna v tem trenutku. Praznik je vsak trenutek dneva!

Praznik je, da sem živa!

Praznik je, da sem pristna!

Praznik je, da sledim svojemu srcu!

Praznik je, da sem veselje!

Praznik je, da se zjutraj vstanem iz postelje!

Praznik je sončni vzhod!

Praznik je dobra hrana, ki jo jem z užitkom!

Praznik je povezanost z bogom!

Praznik je zaupanje svoji intuiciji in sledenje le tej.

Kaj pa je zate praznik?

Zdaj je čas, da praznuješ na polno svojo pristnost! Srce je tvoje svetišče in udejanjanje čiste Ljubezni! Zaupaj si! Res si dragocena!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten živahen iskren jasen spontan edinstven pristen dan!



🌷 P.S.: Dovoli življenju, da te ljubi. Zdaj! odpri srce Ljubezni!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Cveti (uspevaj) kot ti! ... https://youtu.be/ePro7MakSbY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Tarapana ... https://youtu.be/IAt-LuTVTVM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar