ponedeljek, 17. oktober 2022

Globoke korenine modrosti

V meni se dogaja notranje sajenje vsega, kaj vem. Ne vem, ampak živim. Poganja debele globoke korenine in mi drastično vpliva na življenje. Lažje je. Bolj je napolnjeno z radostjo in pristnostjo. Bolj sem samosvoja. In obožujem to! In zelo zelo zelo mi je všeč.

Zakaj smo zares tukaj? Na tem našem čudovitem planetu, v tem osončju, v tem neskončnem vesolju?

Zakaj si ti tukaj?

Zakaj si tu?

Vprašanje je enostavno.

Odgovor tudi.

Smo tu, da bi se primerjali, tekmovali, se dokazovali, materialno kopičili, iskali potrditev… in vse ostale neumnosti?

Ali da bi preprosto bili to – kdo smo?

Kaj je tvoje resnično poslanstvo?

Si upaš biti danes tako predrzna in izražati svoje pristne želje, potrebe in slediti navdihu srca?

Danes je bolj pogumno iti v srce kot pa samo slediti nekim zunanjim norostim. Si kaj pogumna?

Zaupaj svojemu srcu.

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten živahen iskren pristen ponotranjeno lep dan!



🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu. Zaupaj svoji intuiciji! Zaupaj sebi! V sebi imaš sveti prostor Ljubezni.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Cveti (uspevaj) kot ti! ... https://youtu.be/ePro7MakSbY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... To,Miki - Ceca  ... https://youtu.be/nLTr_3QhjRI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar