nedelja, 30. oktober 2022

Čiščenje!

Uh sem si močan čaj skuhala. To pa je čistilno na vseh ravneh! Adijo pamet! Očitno, da si moje telo želi tega. Jaz pa tudi. Saj sem kar vzela en paket, brez da bi gledala kaj in bila sem presenečena. Zanimivo!

Kaj pa prija tvojemu telesu?

Telo se vedno trudi najboljše za nas, kar se lahko.

Cenimo danes svoje ljubo telo.

Danes slavimo, da smo v tem čudovitem telesu. Vse deluje popolno! Po najboljših močeh! Vedno za nas!

Vem, da se sama veliko bolj osredotočam na svojo duhovno rast in nego svojega počutja v vseh pogledih, da sem skoraj malo pozabila na telo. Saj jem zdravo. Jem tudi veliko sadja in zelenjave. Pijem veliko vode. Tudi gibljem se zadnje čase več kot ponavadi, kar še mene samo preseneča. Zdaj pa je čas, da se res poslušam, da prisluhnem svojemu telesu, kaj si želi. Čudno, da se mi že dva dni »lušta« čebule. Očitno, da ima v sebi neke hranilne snovi.

Berem knjige Medicinskega medija in so fantastične! To pa so napredne in oči odpirajoče informacije. Pa ne samo informacije – bolj modrost – kaj deluje. Upoštevam smernice in delujem po njih. Izogibam se hrane, ki mi škodi in jem več in več tega, kaj mi koristi.

Res prisluhni svojemu telesu, prav te vodi.

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten živahen kreativen mogočen močen srčen dan!



🌷 P.S.: Praznuj to, kdo si! Fantastična si! In ceni svoje telo, res je lepo – od zunaj in od znotraj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... The Pointer Sisters - Slow Hand ... https://youtu.be/dbk29JZdl5A

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar