ponedeljek, 31. oktober 2022

Hkrati sebi in drugim!!!

Imamo praznovanje v družini! Okroglo! In komaj čakam, da grem! Res se veselim.

Kaj če bi se vsakega dneva tako veselila?

Kaj če bi vsak dan tako praznovala?

Kaj če bi vsak dan komaj čakala, da vidim, kaj vse dobrega in zanimivega mi prinaša?

Potem je res življenje pustolovščina.

Res želim pomagati, ali želim pomagati sebi?

Kaj je moja motivacija?

Vem, da želim pomagati sebi, da bi najbolj cvetela in uspevala. Tudi, da bi si razjasnila vse svoje notranje konflikte in jih harmnonizirala. Seveda najprej pomagam sebi. Z opisovanjem svojih stanj in rasti in pasti in sreče, pa upam, da pomagam komu drugemu tudi.

Osredotočena pa sem na svojo rast. Delim pa z vsemi, kaj deluje pri meni, da bi si ustvarili lepo življenje ali vsaj boljše življenje. Želim si, da bi bili vsi srečni, ampak vsak je res odgovoren zato, koliko je prenese in si je ustvari.

Tako je!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten dan!



🌷 P.S.: Življenje je praznik! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Rita Ora - Your Song ... https://youtu.be/RsELrcVNzG0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar