sreda, 24. avgust 2022

Prav - zate!!!

Zdaj je čas zate! Si kaj zaupaš!?

Lahko umiriš vse glasove od zunaj in si res prisluhneš?!

Zdaj sem izdihnila vse, kar ni Ljubezen!

Vdih Ljubezni!

Izdih!

Vdih Ljubezni!

Vedno sem ljubljena. Si upam zdaj to sprejeti?! Živim svoje najboljše življenje. Samo sledim svojemu srcu in zgledu. Zaupam, da je prav, da si zaupam. Jaz vem najboljše zase.

Vseeno mi je, kaj si drugi mislijo. Včasih sem se še obremenjevala. Adijo pamet! Ampak to je njihova pravica, da mislijo po svoje in njihova stvar. Samo njihova.

Zdaj pa lahko svobodno živim naprej.

Sem pred veliko odločitvijo. Lahko je lahkotno, lahko pa je panika. Želim si veselje in lahkotnost. Zato to tudi izbiram. Moje srce ve.

Mir od znotraj in od zunaj! Zdaj! Jaz sem jasnost. Zdaj! Naj se resnica izkaže zdaj!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten blažen čaroben živahen pester iskren nagajiv čaroben edinstven dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Ti veš, da te vodi prav! Zaupaj mu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ ☕ Espresso za dušo 💜 Zaupaj svojemu srcu! ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ... https://youtu.be/V2htsO-dCeA

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... The Pointer Sisters - Slow Hand ... https://youtu.be/dbk29JZdl5A

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar