četrtek, 25. avgust 2022

Dobre vibracije!!!

 Zdaj lahko živim življenje po svoje. Delam, kar ljubim. Delam, kar mi je ljubo.

Kako me moj višji jaz prav mora vleči naprej!!! 😉

Kako sem se upirala!

- Če pa je na boljše!!!

- Pa saj tu je vredu!

- Saj je, samo nisi prišla sem, da bi bilo vredu! Tu si, da bi živela pustolovščino!

Tako! Zdaj pa stopam v pustolovščino in se je že veselim.

Danes sem poslušala Abrahama Hicks, kanaliziranje ali kako bi to rekla! Kako je bilo zabavno! Vse, kar se nam dogaja slabega je zato, ker nismo v harmoniji s sovjim resničnim jazom! Oddaljujemo se od njega! In bolj kot smo stran, bolj se ta neharmonija kaže v naših življenjih – na vseh področjih! Bolezen, pomankanje, slabo počutje… Vedno bolj! potem pa še o tem govorimo in se počutimo še slabše! Naš višji jaz pa nas kliče v višje vibracije! Sreča. Ljubezen. Radost. Veselje. Igrivost. Hvaležnost. Cenjenje.

Nekaj dni sem sedela na balkonu in sem čutila tako hvaležnost za drevesa, za zvezde za moj bambus na balkonu, da sem bila kar ganjena! Res sem se počutila povezano z naravo, vesoljem, vsem! Najbolj pa s svojim srcem!

Kaj se občuti dobro!?! Danes izbiraj to! Bolj in bolj!!! naj tvoje življenje, dan, ure, sekunde, minute preplavi visoka vibracija!

Ljubek srčkan srečen sijoč igriv sočen sončen jasen kreativen igriv strasten nagajiv lahkoten živahen zabaven dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Zaupaj si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ ☕ Espresso za dušo 💜 Zaupaj svojemu srcu! ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ... https://youtu.be/V2htsO-dCeA

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti ... https://youtu.be/6wXybwOYVMc

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar