torek, 23. avgust 2022

Nazaj k sebi!!!

Malenkosti štejejo! Si privoščiš kaj malega?!

Kaj je ena lepa stvar, ki si jo danes naredila zase?!

Jaz sem včeraj gledala filma – romantična! Kako je to bilo zabavno! Super sprostitev! Prav uživala sem! To je meni razvajanje za dušo! Sem pa tudi šla malo na sprehod ob Dravi! Božansko!

Razvajanje mi je tudi gledanje zvezd!

Nekdo me je dal v paniko! No sama sem pustila. Bodimo odgovorni! Resnica osvobaja! Zvezde in dober spanec so me vrnile k sebi! Uhh! Super! Zdaj sem mirna! Ni panike! Vse se bo uredilo v moje najvišje dobro! V to čisto zaupam! In seveda dobro vseh!

Kaj tebe pomiri?! Kaj te vrne nazaj k sebi?!

Meni definitivno pomagajo sprehodi in pisanje. Potem mi je kar vse bolj jasno!

Danes si bom definitivno privoščila tudi to. Čas zase! To je dragoceno!

Bodi nežna s sabo. Čudovita duša si!

Ljubek iskren jasen edinstven kreativen živahen lep optimističen vesel nagajiv pristen resnično srčkan dan!



🌷 P.S.: Zaupaj si! Čudovita si! Ti si svetla zvezda! Zdaj pa sij! Dovolj je, če si zvezda svojega življenja!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ ☕ Espresso za dušo 💜 Zaupaj svojemu srcu! ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ... https://youtu.be/V2htsO-dCeA

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Find My Love ... https://youtu.be/gA2V7fIzoOY

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar