sreda, 22. junij 2022

Ugnezdi sanje!

Kakšne neumnosti imamo v sebi, pa sploh ne vemo, kdaj in kako smo bili programirani.

Spomnim se navdušenja, ko smo vsako leto odgovarjali, kaj si želimo biti po poklicu. Vem, da sem v drugem razredu želela biti kuharica, v prvem pa pilotka. V tretjem pa arheološka raziskovalka. Dovoljeno mi je bilo sanjati, da sem lahko karkoli si želim. Karkoli.

Pa si upam zdaj pomisliti, da sem lahko karkoli?!

Seveda. Vedno bolj.

Vmes pa je bilo obdobje, ko sem samo životarila. Nisem videla nekega upanja! Zdelo se mi je, da sem zaklenjena v to običajno vsakdanje življenje. Seveda ima to svoje lepote. Ampak pustolovščina raziskovanja sveta, odkrivanja novih mest in objem domačnosti, to je zame življenje. Pa seveda pisanje in fotografiranje! Srkanje kave počasi ob pogovoru, smehu in samo vsrkanju lepot tega trenutka! To je zame življenje. To je zame čarobnost.

Rada bi uživala življenje. Rada bi gledala tisoče balonov z balkona, kako se dvigajo v Turčiji nad pokrajino. Rada bi se kopala v turkiznih morjih.

Zdaj pa vse to lahko.

Zaupam, da je vsega dovolj za vse.

Prej si niti sanjati nisem upala, ker me je bilo sram in sem se počutila krivo. Zdaj pa se zavedam, da je vse to mogoče zame in še več! Kaj mi srce poželi! Res sem vesela! Kaj vesela! Navdušena!

Kaj pa si ti želiš?!

Danes dopusti sanjam, da se ugnezdijo nazaj v tvojem srcu. K tebi so prišle, ker se želijo uresničiti.

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten jasen pristen srčkan sanjaški vilinsko čaroben mavričen dan!



🌷 P.S.: Življenje je pravljica in ti izbiraš, kaj si želiš. Ljubim lepe konce! Vredni smo čarobnega življenja.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Rita Ora - Your Song ... https://youtu.be/RsELrcVNzG0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar