petek, 24. junij 2022

Sprejemanje z radostjo!!!!!!!!!

 Oglas:

Išče se NADOMESTNA MAMA!

Minimalni pogoji / zahteve:

- je topla,

- me sprejema,

- me ima rada,

- iskrena,

- mi zaupa in jaz njej.

Zaželeno:

- sočutna

- me kdaj pohvali,

- me pozorno posluša.

Nadstandard:

- ceni čas, ki ga preživiva skupaj.

 

Razumem vse, kar gredo starši skozi, ko imajo otroke in še milijon stvari zraven. Tudi sama sem mama. Trudim se po najboljših močeh.

So pa taki odtenki, malenkosti, vsakdanjosti, ki se mi prav vžerejo pod kožo. Potem pa mislim, da je to moje sranje in da je z mano kaj narobe. Pa ni! Nič ni bilo nikoli z mano narobe. Vedno sem bila dovolj. Vedno sem bila vredna ljubezni. Vedno sem bila dobra in celovita. Vedno sem bila sprejeta.

Zdaj sem dovolj.

Zdaj sem vredna ljubezni.

Zdaj sem dobra in celovita.

Zdaj sem sprejeta.

To je moja dediščina, ki mi je vedno dostopna. Samo v srce se postavim – v svoj center.

 Zdaj pa brez opravičevanja. Staršev. Ali mene.

Žal mi je, da je karkoli v meni povzročalo tako vedenje staršev. Zdaj to počiščujem. Žal mi je, da ste morali doživljati, kar ste in da se je potem to prenašalo name – zavedno ali nezavedno. Žal mi je z vsem srcem. Rada vas imam. Ljubim vas. Odpuščam vam. Osvobajam vas. Zdaj vsem tem vzorcem dovolim oditi. Vsi smo svobodni. Ljubljeni ste. Rada vas imam.

 Zdaj pa lahko začnemo na novo in zadihamo bolj polno. Vse čustva so bila videna in priznana. Zdaj smo vsi osvobojeni. Bom pa sebi nadomestna mama, dokler ne najdem prave.

Ljubek srčkan srečen igriv radosten lahkoten živahen odpuščajoč moder sijajen blažen mogočen iskren topel zaupljiv pristen dan!



🌷 P.S.: Sprejmi vse darove vesolja, ki so zate. Naj se tvoje srce odpre na široko ljubezni!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Thinking Out Loud ... https://youtu.be/lp-EO5I60KA

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar