petek, 3. junij 2022

Najmočnejše sonce!!!!

 Kako dobro dene spanec! Končno sem se res naspala! To je bilo zdravilo, ki sem ga potrebovala!

Vse pri meni gre bolj v počasnem ritmu. Rada imam tako umirjenost! Razen če me kaj ne pograbi in je v sozvočju z mojim srcem, potem pa je »gas« na polne!

Ampak zdaj ne čutim tako. Zdaj sem v umirjenem duhu.

Zaupam, da mi bo uspelo, karkoli si zadam! Še vedno mi je! Kaj ni res, da vedno, ko se zgodi kaj kaotičnega, znamo počistiti. Kaj če bi to svojo moč uporabljali že prej, da bi ustvarjali čarobnost! Tako nam ne bi bilo potrebno čistiti!

Močni kreatorji smo!

Lahko zapremo rolete in pravimo, kako je temno. Lahko še bolj zatemnimo in še zagrnemo zavese. Potem pa jamramo, kako je tu res mračno.

Kaj zdaj!?

Bomo odgrnili zavese in potegnili rolete gor?! Bomo spustili kaj sonca v svoje življenje?!

Kaj pa sploh je tvoje sonce?! Si ti sonce?!

Kaj če bi tako okrepili svoje notranje sonce, da ga nič ne bi zastrlo?! Nič več od zunaj ga ne bi moglo pomanjšati, zasenčiti, izničiti!?

Danes smo graditelji notranjih sonc!!! Kaj ljubiš? Kaj ti je veselje?! Kaj ti je največja radost?! Danes vsako dejavnost izbiraj z ljubeznijo. Nalagaj na svojo svetlobo še več žarkov, da boš še bolj sijal-a!!! izbiraj srečo in radost. Tvoja izbira je!

Ljubek srčkan radosten nagajiv hvaležen lahkoten milosten živahen jasen kreativen zabaven živahen igriv dan!



🌷 P.S.: Sprejmi, da si ti največje sonce svojega življenja! Zdaj pa sij tako močno, da te nič ne more zatemniti!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - A Kind of Magic ... https://youtu.be/0p_1QSUsbsM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar