nedelja, 29. maj 2022

Odpri srce Ljubezni!!!

 Zakaj sploh zapiramo srce?!

Ker so nam drugi naredili kaj slabega in se želimo obvarovati pred še več tega?!

S tem, ko zapiram srce, škodujem sebi. Jaz potem ne spuščam svetlobe v svoj svet. Jaz se zapiram pravi ljubezni. Drugi nimajo nič s tem.

Osvobajam jih. Odpuščam jim. Rada jih imam. Blagoslavljam jih. Spuščam jih. Zdaj je ravnovesje. Ni potrebno več vlačiti te stare zastarane zarajvele energije naprej.

Svobodni so.

Jaz sem svobodna.

Je kdorkoli vreden, ki te je prizadel, da zaradi njega zapreš srce?! Zakaj bi komu dajali to moč?!

Nekdo nas je prizadel, potem pa še mi trpimo naprej?! Nosimo to bolečino naprej v odnose.

Stop!

Nekdo me je prizadel, zdaj pa še mu dajem moč, da še me kar naprej prizadene in trpim zaradi tega?! Tudi, ko je že vse mimo!?! Pa kdo je tu nor?!

Kaj ni noro, da jaz naprej trpim zaradi napak drugih??!!

Zdaj vidim, da trpljenje ni inteligentno.

Osvobajam te. Odpuščam ti. Hvala ti za vso ljubezen, ki sem jo prejela. Blagoslavljam te. Zdaj ti dovolim oditi.

Tako! Pa sva oba svobodna!

Pa zakaj bi dokazovala svoj prav z muljenjem, če sem lahko srečna!?!

Najboljše maščevanje je vedno izbira sreče in življenja s strastjo!

Odpri srce danes pravi ljubezni! Odpri svoje srce!

Ljubek srčkan rdeč lahkoten živahen ljubeč razigran polubčkan dan!




🌷 P.S.: Sprejmi vsa vabila za srečo! to je tvoje življenje. Sprejmi vsa vabila za radost. Odpusti. Tudi sebi! Odpri srce!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Find My Love ... https://youtu.be/gA2V7fIzoOY

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar