ponedeljek, 30. maj 2022

Čudni in (pre)srečni!!! Sto krat raje!!!

 Kaj ni zanimivo, da je lažje slediti svojemu srcu kot biti skozi v neresnici!

Zakaj bi porabila toliko truda za pretvarjanje. Najprej pred sabo, potem pred drugimi. Toliko energije gre v nič za igranje nekih vlog, ki jih drugi pričakujejo od mene. Pa se mi jih še ljubi igrati?!

Jaz vem zase najboljše.

Zaupam, da ko bo pravi čas, bom jaz prva vedela, da je. V meni se bodo prebudili občutki močen sile, ki me želi prestaviti naprej. Ni je mogoče ustaviti. Torej vsi pogledi drugih, kdaj je pravi čas zame, odpadejo.

Pa zakaj izgubljamo čas s pretvarjanjem?!

Kaj pridobim s tem?!

Lažne nasmehe, aplavz, odobritve, potrjevanja, vsaj malo simpatije – če že ne ljubezni.

Ljubezen nikoli ne temelji na lažeh, ker potem ni ljubezen. Zdaj si to priznavam.

Pa je vredno biti nekaj, kar nismo, samo te lažne trenutke drobca potrditve?!

Jaz mislim, da ne. Jaz mislim, da je boljše, da sem čudna in srečna – kot normalna in nesrečna.

Torej danes proslavljajmo svojo čudnost, drugačnost, saj samo kaže na našo izjemnost! Bravo! Uspelo ti je stopiti iz črede, ki samo bleja! Bolj zaupamo svojemu srcu, kot blejanju množice! To je vedno dobro! Zdaj pa negujmo še bolj sovjo pristno povezanost s srcem! To je naša moč! Zdaj!

Ljubek srečen igriv radosten čustven lahkoten blažen mogočen razigran živahen zabaven pustolovski dan!




🌷 P.S.: Sprejmi se. Super je, če si čudna-čuden! Sledi svoji pristni naravi. Sledi svojemu srcu. To je tvoja moč.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Pharrell Williams - Happy ... https://youtu.be/ZbZSe6N_BXs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar