sobota, 4. junij 2022

Mavrica odnosov!

 Odnosi. Zakomplicirani. A hkrati naše ogledalo mirnosti, ljubezni in sočutja.

Kaj imaš danes v srcu?

To bomo našli v odnosih.

Bližina nas hrani, neguje. Naša duša zacveti prav v odnosih.

Imamo odprto srce, da lahko sprejmem vso to raznolikost in lepoto odnosov?

Lahko sem bližina. Lahko sem pristnost. Lahko sem veselje. Lahko sem čista radost. Tudi v odnosih.

Odnosi so moja sreča. Odnosi so moja radostna rast. Odnosi so skupnost, ki nam daje varnost. Vedno imamo koga, ki nam krije hrbet in se lahko obrnemo po zdravilno bližino.

Danes bodimo gradilci, gradbeniki mostov do drugih. bližina hrani našo dušo. Občutimo polnost vsakega odnosa posebej. Vsak odnos je dragocen. Mogoče zato, da vidimo kaj nam je všeč. Ali pa, kaj si pa zares želimo.

Danes bodimo pogumni in gradimo odnose drug do drugega. Zdaj!

Ljubek srčkan prisrčen jasen kreativen lahkoten šarmanten živahen samorogast pisan mavričen dan!



🌷 P.S.: Sprejmi mavrico odnosov v svoje življenje. Danes najdi mir v vsakem odnosu. Zahvali se za vso ljubezen, ki si jo prejel-a, potem pa ga blagoslovi. Še bolj ga zalivaj ali ga pusti dokončno oditi. Vse je čisto tako, kot je prav. (Nič ni moram. Vse moram nadomestim z lahko. Lahko ali ne.)

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Crazy Little Thing Called Love ... https://youtu.be/zO6D_BAuYCI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar