sobota, 21. maj 2022

Zaljubljen-a v življenje!!!

 Si kaj zaljubljen-a?

Si ustvarjaš življenje, ki ga ljubiš z vsem srcem?!

Kaj če bi danes vsaka izbira vodila k srčnemu srečnemu življenju?!!

Je to v skladu z mojim srcem?

Si želim tega še več?

Je to v harmoniji z mojimi vrednotami?

Mi je to v resnično veselje in zadovoljstvo?

Kaj lahko naredim, da se ob tem bolj zabavam?

Danes odprimo srce Ljubezni! vse naokoli je in nas išče na vsakem koraku. Samo dajmo ji priložnost, da vstopi v naš center! Kako je vse lažje, ko sem v centru, mirna in zaupam odgovorom srca!

Hvaležna sem za ves čas, ki sem ga preživela s sabo, da lahko zdaj še bolj odprem srce. Zdaj se poznam bolje. Zdaj si res izražam pristnost bolj in bolj. Moja duša postaja vidna. Bolj kot sem v sozvočju s svojo dušo, bolj privlačim ljudi, ki so v harmoniji z njihovo. Iskrena sem do sebe in tako privlačim iskrene ljudi. Vse je odsev mojega notranjega sveta. Bolj kot sem prijazna s sabo, bolj je svet prijazen do mene. Vse je odgovor na moje misli, dejanja in srčnost.

Danes odpri srce pravi ljubezni, kjer si cenjen-a, kot to, kdo si. Ljubi-ljuba je rad-a s tabo in ti z njim-njo! Resnično si želita biti drug z drugim in skupaj radostno rasteta. 

Danes odpri srce Ljubezni!

Ljubek srčkan iskren lahkoten zabaven mogočen harmoničen lep iskriv kreativen živahen jasen srečen čudovit dan!



🌷 P.S.: Sprejmi Ljubezen v srce! Vredna-vreden si je! Zdaj je tvoj čas odpiranja srca še malo bolj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Rita Ora - Your Song ... https://youtu.be/RsELrcVNzG0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar