sreda, 18. maj 2022

Dajanje z radostjo!!!

Cenim, da imamo tako lepo naravo vse naokoli! Prav božansko je! Rada bi se še bolj povezala z njo! Vse je obilje! Vse je v razcvetu! Narava nam tako bogato obdari! Neznansko sem ji hvaležna za to!

Včeraj sem bila tako pametna!

Ne sili drugih v razsvetljenje, naprej, ker ima vsak svoj čas. Ne moreš vrtnice siliti v cvetenje. Ko je pripravljena, zacveti!

Potem pa še, če je nekdo dva deci kozarec, ne moreš vanj vliti liter vode. Ne glede kako vlivaš, ne more več sprejeti. Tako jaz ne morem sprejeti deset litrov vode, če sem samo litrska steklenica! Spoštujmo kapaciteto drug drugega.

Vse ob vsakem njemu pravem času!

Lahko pa teh deset litrov prečisti mojo vodo in izmije kalno. Zato je tako pomembno, kaj vnašam v svoje življenje, ker izpira zaležano in odplakne to stan, kaj ni ljubezen.

Pa še nekaj. Vsaka oseba je darilo! Če ne drugega se naučim, kaj si ne želim v svojem življenju!

To so vse moje modrosti.

Zdaj pa bi rada poudarila nekaj. Meni pomeni način oblačenja izražanje moje osebnosti in radosti in veselje do barv! To je umetnost zame. Tudi če drugim nič ne pomeni in ali jim pomeni vse na svetu ali statusni simbol – meni je še vedno v veselje. Ljubim svoja oblačila in nova kombinacija mi pomeni toliko kot dobro ustvarjena umetnina in se potem tudi odlično počutim v njej. Vsak ima svoj način izražanja. Ampak zato ne pomeni, da je oblačenje kaj manj vredno! To je meni ljubezen in pravo veselje!

Kaj pa je tebi v veselje? Zdaj živi polno bogato izjemno lepo radostno življenje, kot delaš to, kar ljubiš. Izbiraj več tega, kar ljubiš. Tako dviguješ svojo vibracijo!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv smel lep srčkan edinstven kreativen luban samorogast pisan živahen čaroben iskriv dan!



🌷 P.S.: Sprejmi obilje, ki ga ima mati narava zate. Daje z radostjo, zato sprejemaj z radostjo!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... CAN'T STOP THE FEELING! (from DreamWorks Animation's "TROLLS") ... https://youtu.be/ru0K8uYEZWw

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar