ponedeljek, 25. april 2022

Sprejemaj z odprtim srcem!!! Zate je!!!!

 Kaj če bi danes zaupala, da je svet prijazen?

Kaj če bi zaupala, da se mi ni treba boriti. Vse mi je dano z lahkoto, milostjo in na čaroben – čudežen način.

Vse v meni se upira! Pa če je treba garati, trdo delati, se mučiti in potiskati naprej!

Kaj pa če to ni res!!?!

Kaj pa če nas programirajo s tem, samo zato, da služijo na nas kot na kravah molznicah!?!

Kaj če bi se danes bolj odprla prejemanju z lahkoto?

Kaj če bi se sploh odprla sprejemanju?!

Vsega! Radosti, veselja, smeha, vedrosti, igrivosti, navihanosti, blaženosti, navdušenja, ljubezni, prijateljstva, globine, jasnosti, obilja, bogastva, zavedanja, harmonije, ustvarjenosti, resnice, pravice, živahnosti, lahkotnosti, srčnosti, topline, upanja, hvaležnosti, cenjenja, vrednosti, nagajivosti, sproščenosti, miru, zdravja, sprejemanja…

Danes opuščam vse tekme, bojevanje, primerjanje, dokazovanje in ostale neumnosti!

Ustvarjam si čudovito življenje, ki ga ljubim!

Najbolj pomembo pa je, da opazim vsako malo radost, veselje, ki me dvigne v čarobnost! Hvaležna sem, da imam tako lepo življenje!

Zdaj sprejemam z lahkoto.

Zdaj sprejemam z lahkoto in milino vse, kar je moje.

Zdaj sprejemam vso obilje z lahkoto, milino in odprtih rok. Priteka na čudežen način. Konstantno! Zdaj!

Zaupam, da sem bila ustvarjena v ljubezni. Zato mi je tudi dano iz ljubezni.

Vso vesolje me podpira na moji radostni rasti. Zdaj! Zato sprejemam vso obilje, ki mi je dano z milostjo, čudežno in z lahkoto!

Ljubek srčkan milosten blažen bogat srčen sijajen lahkoten sprejemajoč radosten nagajiv navihan čudežen čaroben dan!



🌷 P.S.: Odpri svoje srce sprejemanju! Navadi se na to! Sprejemaj z odprtimi rokami! Ljubljen-a si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Vse je mogoče zame! ... https://youtu.be/R4xUCNA6uzQ

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Mili moj ... https://youtu.be/7dMwK8Xb8V4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar