torek, 12. april 2022

Razvajaj se!

 

Zanimivo, da je čas sprostitve! Vem! Vem! Zares! Potrebujem odmor! Zdaj ga z vsem srcem sprejemam!

Odmor!

Oddih!

Počitek!

Zdaj pa si to z vsem veseljem vzamem! Čisto z vsem srcem se predajam čisto resno brezdelju. Soncu sem nastavila lice. Usedla sem se v zavetrje in samo gledala valove v daljavi. Nič nisem delala! Bila sem v tišini in se povezala z naravo. Notranjo in zunanjo!

Dovolj je bilo dela! Zdaj pa zaslužen počitek!

Bilo je sonce. Pa veter, pa oblačno. Vsa mešanica skupaj! V zavetrju kavarne pa tako toplo! Kar lička so se mi vžgala!

Lepo mi je! sprejemam, da rabim odmor. Brez opravičevanja! Bilo je dovolj vsega! Zdaj pa oddih od vsega!

Kaj pa ti potrebuješ danes? Kaj si želiš? Zdaj pa si to vzemi! Razvajaj se malo! Življenje je čudovita čarobnost!

Razvajaj se! Tega si vredna!

Ljubek srečen nagajiv radosten lahkoten živahen dan!



🌷 P.S.: Sprejmi vse lepote sveta srca zate! Življenje je praznik!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Vse je mogoče zame! ... https://youtu.be/R4xUCNA6uzQ

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar