četrtek, 14. april 2022

Odpiram srce ustvarjanosti!

 Zdaj je čas, da sprejmem vse, kar ne morem spremeniti. Če bi šlo, bi že. Tu mislim tudi druge ljudi. Saj bom našla ljudi, ki pa me imajo iskreno radi in so radi z mano.

Sprejemam vse, kar je del mene, da je moje. Nazaj. Svojega srca ne dam! Res pa je, da ga bolj in bolj odpiram sreči in radosti. Lahko sem to, kdo sem.

Drugi se ne bodo nikoli spremenili. Niti se ne rabijo. Poskusila sem! celo preveč! Pa zakaj bi zapravljala svojo energijo!? Škoda je je! škoda je vsake trohice energije, ki ni dobro sprejeta. Pa saj sem si sama kriva! Sploh me niso prosili!

Življenje je prekratko, da bi bila žrtev. Življenje je prekratko, da bi se osredotočala na druge, ker sploh ne pomaga. Tu sem, da bi živela pristno.

Nisem tu, da bi se žrtvovala za kogarkoli ali karkoli. Ali je v harmoniji z mojim srcem ali ne! Življenje je čista radost, če tako izbiram. Zdaj pa izbiram. Zdaj pa sem življenje samo. Ljubezen. Pretaka se skozi mene. Ne bom več nasedala moram in ne smeš in bilo bi dobro in tako bi bilo najboljše. Ne! Kam me vodi moje srce, tam je prav!

Zdaj dovoljujem svojemu telesu, duši, čustvom, vsem delom sebe, da se pretopijo v Ljubezen, da stopijo v višjo dimenzijo!

Seveda sem žalostna, da ne gre drugače. Ampak ne bom več tratila svoje energije za ne sprejemanje in iskanje odobravanja tam, kjer ga ne morem dobiti. Čutim, da se kozi mene želi pretakati Ljubezen. Če pa se še oklepam starega, pa ji ne dovolim teči skozi mene v obilju in pretočno. Zato zdaj izbiram srečo, radost, veselje v vseh pogledih!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv srčkan zabaven živahen umirjen srčen dan!



🌷 P.S.: Življenje je polno lepih priložnosti za srečo! Sprejmi vsa vabila z vsem srcem. Življenje je lepo v vseh pogledih!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Vse je mogoče zame! ... https://youtu.be/R4xUCNA6uzQ

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar