sreda, 13. april 2022

Obilje za vse na vseh področjih!!!

 Zdaj je čas lepote in preobrazbe. Lahko sem vse, kar si želim. Lahko pa se samo posvetim zavedanju. Lahko pa samo sem.

Uživam to bogato življenje, kar mi ima ponuditi. Lahko sem samo veselje in blagost. Lahko sem samo življenje. Lahko pa samo dopuščam, da se življenje pretaka skozi mene. Vse poteka z lahkoto in jasnostjo.

Zdaj drugače. Resnica osvobaja.

Resnica se vedno bolj razkriva. Zdaj!

Lahko sem življenje in radost. Lahko sem pristnost.

Zdaj sem lahkotnost. Zdaj si dajem čas za počitek.

Čas je prišel. Moje srce je utrujeno od vseh bojev, trpljenja, siljenja in potiskanja naprej. Dajem si čas za počitek! Zaupam svojemu srcu, da me vodi prav. Samo zaupam. Nasploh. V življenje. V Ljubezen, ki se pretaka skozi vse nas. Zdaj je naš čas lepote. Naj naša svetloba zasije močno! V srcu smo svetloba!

Lahko si to, kdo si. Priznaj si resnico in zasij v svoji pristnosti! Takšna-takšen si najlepši. Zdaj zasij močno!

Ljubek srečen nagajiv igriv lahkoten srčkan pisan mavričen dan poln jasnosti!



🌷 P.S.: Življenje je polno lepih čarobnih trenutkov. Sprejmi to moč svojega srca, da magnetno privlači obilje na vseh področjih! Vredni smo tega! zaupaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Vse je mogoče zame! ... https://youtu.be/R4xUCNA6uzQ

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar