petek, 4. marec 2022

Obsijana izginejo!

Kako čudno je vse skupaj. Razčiščujem si stara čustva, jim puščam na plano. Dovoljujem si, da so. Namesto, da bi se počutila slabo, se počutim svobodno. Lahko jih priznam in potem več nisem njihova ujetnica. Takoj, ko jih opazim, ko pridejo na svetlobo, nimajo več podtalne vodilne moči nad mano.

Kako sem se izogibala temu! Imela sem polno mašil, samo, da se nisem rabila soočiti.

Odkrivam veliko o sebi. Najbolj pa to, da sem vredna biti ljubljena, tudi z vsemi sencami. Zdaj sem pripravljena še bolj odpreti svoje srce.

Berem knjigo Teal Swan Sence pred zoro. Res je presunljivo, kaj vse je doživljala, kar nihče ne bi smel dati skozi. Odprlo mi je mnoge stare rane. Poudarja, da je najbolj pomembno vprašanje, ki si ga lahko zastavimo:

»Kaj bi zdaj naredila oseba, ki se ima rada?«

Potem pa to naredimo.

Malo sem zmedena, ali mi koristi kopati po vseh teh bolečinah ali samo krepim svoje bolečinsko jedro, ki se hrani s tem. Zaupam, da je prav, da izražam svoja čustva, še bolj sproti kot za nazaj. Zaupam, da bo priznanje mojih čustev ozdravilo dele mene, samo da jih izražam. Rada pišem. Prav rada dam vse ven. Je pa boleče. Zaupam, da je to celovito zdravljenje, proces. Zaupam, da je to ljubezen do sebe. Zares. Ni samo pleskanje fasade od zunaj, ampak se začne v mojem srcu. Naj sije lepota od znotraj navzven. Ne želim si več s klačenjem čustev in zatiranjem pravih občutkov, kvariti svojega zdravja. Dovolj je bilo.

Dovolj imam tudi dobronamernih usmeritev, nasvetov, predlogov, predavanj, siljena nekam, za kaj nisem prosila. To je nasilje nad mano, da se moram spreminjati. V resnici pa sem že zdaj vredu. Če nekaj rezonira z mano, naredim, če ne – pa ne.

Pot je zanimiva. Zato bom vsaj uživala na njej.

Želim si lahkotne poti! Ne pa mučenja, truda in vztrajnosti. Delam zares, kaj mi je naravno! Zaupam svojemu srcu!

Ljubek srčkan izjemno lep pisan lahkoten jasen živahen poln izjemen pristen lahkoten dan!



🌷 P.S.: Danes si zaslužiš le najboljše. To zdaj sprejmi! Vredna si tega! Vreden si tega!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Veselje do življenja! ... https://youtu.be/P5kpCTZaC-8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Željko Bebek - Ne spavaj mala moja muzika dok svira ... https://youtu.be/M3xwcGqrBUM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar