ponedeljek, 28. februar 2022

Ustvari si sr(e)čen bogat vesel dan!!!

 Kakšen je namen za tvoj dan?

Karkoli si napišem, da se naj zgodi ta dan, je potem lažje dosegljivo. Zjutraj si napišem v nekaj stavkih, kako si želim, da bi se dan odvijal. V pretekliku. Kot da je že dneva konec! Pomaga. Moja osredotočenost je bolj na dobrem in ker pričakujem, da se bo uresničilo – se! Kot bi napisala scenarij in potem vse potega gladko ali vsaj najboljše, kar se da!

Danes je moja namera, da se resnica izkaže. Zdaj! Naj se pravici zadosti. Zdaj!

Danes je najlepši dan do zdaj! Vse poteka gladko in v moje najvišje dobro in dobro vseh! Sledim svojemu srcu! vse delam z lahkoto in se zabavam zraven.

Na svetu je mir in vsi sistemi delajo v naše najvišje dobro v vseh pogledih.

Skupaj smo se imeli fantastično in res sem uživala.

Ustvarjam navdih, ki ljudi navdušuje, da sledijo svojemu srcu in si ustvarjajo sr(e)čno bogato veselo življenje z lahkoto.

Moja vibracija je visoko.

Sem vitalna, polna energije in zdrava.

Vse, kar ni ljubezen, kar spolzi od mene stran.

Jem zdravo biološko hrano, ki mi daje energijo in me poživlja.

No, tako nekako. Pomaga pa na polne. Kot bi povabila v svoje življenje le najboljše. Ali kot bi naravnala garmina (navigacija v vozilu, ladji, tovornjaku...), da me vodi. Če so kje zastoji – »zanimive situacije«  – me vodi okoli.

Kaj pa je tvoja namera za ta dan?!

Sledi svojemu srcu. Tam je resnica – zate!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv srčkan živahen jasen kreativen optimističen vesel dan!



🌷 P.S.: Napiši si namero za ta dan, takoj bo šlo lažje! Vedno uživaj na poti! Ni vse v končnem cilju. Kako se lahko danes malo bolj zabavaš?! Življenje je čarobnost. Zdaj si jo ustvarjaš s svojimi izbirami!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Veselje do življenja! ... https://youtu.be/P5kpCTZaC-8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Parni Valjak - Dođi ... https://youtu.be/xLwwoPnjIys

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar