torek, 8. marec 2022

Moč pisane strasti!!!

Zakaj imam toliko stvari okoli sebe?! Šele zdaj, ko si jih pospravljam vem, kako me omejujejo. Res pa je, da sem našla čudovito kapico, za katero sem mislila, da sem jo izgubila! Kako pa me je to razveselilo! Drugače pa!

Stvari. Veliko stvari. Veliko oblačil. Vem, da jih ne rabim toliko. Zares. So pa mi v veselje.

Nekaj jih bom podarila. Tudi čevljev. Priznam, da obožujem čevlje! Zares! To pa je moje veselje! Bolj so divji, bolj so mi všeč! Skoraj enako kot pri oblačilih.

Saj so mi všeč nevtralen barve, ampak najbolj zažarim v kričečih divjih barvah! To so moji odtenki. Zdaj si lahko priznam. Zdaj se lahko lepo oblačim in to mi je veselje! To je moja ustvarjalnost! Obožuje lepo oblačenje in vse kombinacije harmonije in kontrasta! To mi je prava pot raziskovanja in radosti! Zanimivo, kako globoko lahko grem tudi v smislu oblačenja. Vem pa, da je vedno udobje pred lepoto! Za nič nočem več trpeti! Dovolj je bilo! Sploh pa ne za lepo oblačenje! Ali celo čevlje! Podarila bom nekaj čevljev s pretirano visoko peto! Čas je! Čas je za udobje!

Prav osvobajajoče je podarjati stvari. Nekomu pa bodo mogoče zaklad! Nekomu pa bodo mogoče v veselje. Tako kot so meni bile, dokler nisem sprejela drugega načina življenja.

Rada imam svoj osebni stil. Rada ga razvijam. Rada eksperimentiram. Seveda z barvami in slogi. Imela sem eno dolgo sivo obleko, ki je oprijeta. Tako me objame. Nikoli nisem pričakovala, da jo bom tako rada nosila! Pomembno mi je, da je iz naravnega materiala. Tako lepo se prileže, kot bi me zavila v najbolj prijetno kociko in me nežno grela. Prav rada jo imam! Zdaj sem si še kupila eno podobno, ko vem, kaj mi odgovarja.

Zanimivo pa je, da mi črna barva ne pristaja in je ne nosim rada. Imam eno obleko, ki je lepa in udobna. Ampak je črna. Zato jo komaj kdaj izberem za obleči. Vedno izberem živo roza namesto sivin ali črnin. To so moje barve. Pisano. Živo roza. Rumeno. Rada imam vse, kar je povezano z oblačenjem. Rada se potrudim in se lepo uredim.

Zdaj je moj čas.

Zdaj je tvoj čas.

Kaj je tvoja strast!? Danes jo udejanjaj. Ne čakajmo več na nič! Zdaj je naša pomlad notranjega razcveta srca! To je pomembno! Stoj in bodi in ostajaj v svojem srcu!

Ljubek pisan cvetoč radosten nagajiv srčkan dan!



🌷 P.S.: Življenje je pravljica, ki jo lahko zdaj živiš. Izpolni si srečen konec. Zdaj živi srečno! Pozabi na konce! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ AFIRMACIJE za dobro spanje 💗 za lahko noč 💗Louise L. Hay, Florence Scovel Shinn, Douglas Bloch ... https://youtu.be/d5zkenzLXpc

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Pointer Sisters - Fire ... https://youtu.be/K9S5EZgIJck

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar