sreda, 2. februar 2022

Izvor notranjosti - čista Ljubezen!!!

 Kako drugačni so dnevi, ko meditiram ali ko ne. No, saj vsak dan meditiram. Samo včasih so misli tak divje, da nočejo stran. Včasih pa mi res uspeva. Ampak danes. Danes imam čas, da se priklopim na Ljubezen. Danes je dan, ko se lahko umirim. Danes je dan, ko si bom vzela zares ta čas, da se povežem s svojim srcem in mu prisluhnem.

Če pa je že v meditaciji kaotično, pa je potem v »resničnem življenju« še bolj. Očitno, da je res vse ogledalo moje notranjosti. Zdaj je čas, da si samo vzamem čas in diham. Samo en vdih naenkrat. Samo en izdih naenkrat. Samo sem. dovoljujem, da se čarobnost, ki se v tem trenutku izraža kot jaz, razliva vse naokoli. Danes sem sonce. Danes dopuščam, da se Ljubezen pretaka skozi mene v vsakem trenutku. Danes lahko samo sijem. Zdaj je čas vesela. Samo zato, ker sem lahko pristnost. Zdaj je čas živahnosti. Zdaj je čas za vse, kar sem mislila, da mora počakati. Smeh. Veselje. Radost. Igrivost. Igro. Ljubezen. Živahnost. Pristnost. Nagajivost. Zabavnost. Sploh pa srečo. Največje zadovoljstvo in sreča je pristnost v vseh pogledih. Če je zame dobro, je dobro za vse.

Neverjetno čarobno je, ko gledam sončni vzhod. Kako je narava lahko tako čarobna?! Vsak dan! Vsak dan je čisto drugače. Danes se povežimo s svojo notranjo naravo. Tam so vsi odgovori. Tam je svet čarobnosti in Ljubezni. kar imamo v sebi – je okoli nas!

Ljubek sijoč srečen srčkan srčen dan!




🌷 P.S.: Kaj je zate Ljubezen?! Danes bodi to!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ Svobodno bitje!   ... https://youtu.be/s1PBucumgp8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Petar Grašo - Ako te pitaju ... https://youtu.be/j4ppyoZNt_Y

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar