sreda, 22. december 2021

Srčkano čudovit-a!!!! Zares!!!

 Kaj če ne bi vsega vzeli tako resno? Kaj če bi se še malo bolj zabavali?!

Pa si upamo biti še tako predrzni in celo biti srečni??!!

Kako naj bom pristna, če nisem v srcu?! Kako naj potem vem, da je nekaj zares moje ali je le izpolnjevanje želja, pričakovanj, normalnega in upov drugih (staršev, družbe, ne koga vse)?!

Lahko danes opustimo vse slike o uspehu, ki so nam privzgojene in vsajene od zunaj, od družbe?!

Kaj pa je zate uspeh?

Kaj pa je zate sreča?

Kdaj pa bi zares užival-a v svojem dnevu?!

Ne gre drugače, ko da resnično vprašam svoje srce. Moje srce takoj prepozna resnico. Če se občuti dobro, potem je zares dobro. Če ne pa ni zame. Samo roke si položim na srce in že moj najbolj oseben vodnik do sreče in izpolnjenosti deluje.

Zato ostajajmo v svojem srcu. samo tako lahko soustvarjamo svet, kot si ga zares želimo. Drugače nam je vsiljen kaos in vse »zanimive situacije« kot del naše realnosti. Pa ni treba, da je tako!!

Neskončno sem hvaležna, da vsak dan meditiram. To mi vedno okrepi glas srca v meni! To mi daje stabilnost. Danes si ustvari obred molitve, meditacije, čantanja, sprehoda ali kar koli drugega, kar te ohranja v srcu. To je vsakodnevna nuja, kot umivanje zob.

Zares zaupajmo svojemu srcu bolj kot vsemu drugemu.

Neskončno sem hvaležna, da si ustvarjam svet, ki pa mi je resnično všeč in mi je pri srcu! ljubim svoje življenje. Danes še bolj kot kdajkoli!

Sij, moja draga, moj dragi, sij! Zato si tu, da slediš svojemu srcu. potem odpade vso dokazovanje in razkazovanje navzven! V sebi se zavedaj svoje čudovitosti! To neguj!

Ljubek srečen nagajiv radosten srčkan srečen poln izpolnjen razigran dan! Zares si čudovit-a!




🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu. prisluhni glasu srca. Čudovit-a si že zdaj! (Kako se občuti nečudovitost?! Ne tako dobro!?! Seveda ne, ker ni res!!! Res je, da si že zdaj čudovit-a!!!!)

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Počitek in ritem! ... https://youtu.be/RWPfRdbRb30

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Dino Merlin & Željko Joksimović - Supermen ... https://youtu.be/eC_GQuPPi_k

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar