četrtek, 23. december 2021

Malo ali malo več počitka!!!

 Zdaj je čas jeseni. Vse vedno bolj miruje. Vse si nabira moči.

Kako si ti odpočiješ? Kako si ti nabereš moči?

Kaj je tvoje sijanje in poslanstvo? Mu slediš? Svojemu srcu?

Kdaj si vzameš čas zase, da zares lahko zasiješ?

Včasih me zagrabi strah pred prihodnostjo.

Še vedno je bilo vse dobro, ne glede, kako ne dobro je izgledalo. Torej. Torej?! Torej lahko tudi zdaj zaupam, da je vse dobro?! Tudi, če še ne kaže tako.

Še vedno se je dobro končalo, samo, da ostajam v svojem srcu.

Zdaj je moj čas. Sijanja. Ne glede…

Ne glede, kaj se dogaja, sem lahko srečna. Lahko sem, ne glede na vse…

Če bi bila drevo, bi se prepustila nežnosti jeseni. Ob svojem času bi obarvala liste oker živo rumeno. Potem bi jih spustila, drugega za drugim.

Če bi bila medved bi že verjetno dremala v brlogu.

Zdaj pa, ko sem človek, pa lahko grem hitro v posteljo. Pustim počasnemu ritmu jeseni, da me zaziblje v nežnost kratkih dni in se jim prepustim. Zdaj.

Lahko danes uživaš v svojih medvedjih obredih ali drevesnih in upočasniš?! Lahko prisluhneš svoji notranji naravi?! Kdo si danes, moja ljuba, moj ljubi?! Čas je, da zasiješ v polnosti.

Ljubek izjemen srčkan jasen blažen kreativen iznajdljiv edinstven dan!




🌷 P.S.: Ostajaj v srcu. tam je vedno vse prav in tam je zasidran mir. Le zaupaj mu! Življenje ti ponuja polno priložnosti za srečo. Zdaj jih živi pristno. Prisluhni svoji naravi umirjanja jeseni. Uskladi se s svojim notranjim ritmom. Vredna-vreden si počitka. Malo jesenskega dremanja vedno prav pride! Ali veliko!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Počitek in ritem! ... https://youtu.be/RWPfRdbRb30

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You ... https://youtu.be/aAkMkVFwAoo

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar